Je hebt dan op 22, 23 of 24 je eisprong gehad. Je eisprong is 24-48 uur na de start van je LH-piek. Ongi-achtige pijn kan je ook hebben net voor je eisprong (follikel is dan zo'n 2 cm, dus dat voelen sommigen als een soort ongi-pijn).
Ik test eerst altijd rond 4 uur. Laatste dag op de foto (20e) heb ik om 11 uur 's ochtends getest (negatief) en rond 7 uur 's avonds (positief). Volgende ochtend om 10 uur was ie ook nog positief, gistermiddag om 4 uur was ie weer negatief. M.a.w., als ik elke dag om 4 uur was blijven testen had ik geen positieve test gezien....
O, en dat was dit keer op cyclusdag 13 (zit nu op 15). Zal dus wel weer een cyclus van 26 dagen worden. In die ronde dat ik zoveel testen heb gedaan (2e foto) testte ik op dag 16 "positief" en had ik een cyclus van 28 dagen.
Ik test altijd begin van de middag. Eerst heb ik een positieve test, een dag later het juiste slijm en dan stijgt mijn temp.Klopt allemaal. Bij mijn eisprong heb ik ook een paar uur akelige buikpijn. Ongeveer 12 dagen later word ik dan ongesteld...Precies volgens het boekje haha.
Niet per se. Ik kwam er redelijk snel achter dat ik daardoor in de eerste maanden dat ik ze gebruikte soms geen ei vond terwijl ik die wel had (waarschijnlijk). Nu test ik dus vanaf dat ik een duidelijke 2e streep heb 2x per dag en weet zo zeker dat ik 'm niet mis. Maar als jij normaal 2 dagen achter elkaar een positieve test hebt is het natuurlijk zonde om 2x per dag te gaan testen...
ja ik heb nog geen positieve test gehad ik zit er juist op te wachten maar bij mij varieeren de kleuren van donker naar licht en van licht weer naar donker dus iedere keer denk ik he hij komt eraan en dan is hij na die test weer licht dus vandaar dat ik het vroeg. maar morgen komen mn nieuwe ovu's binnen als het goed is en dan zal ik ook eens in de middag gaan testen tegen 4 uur ben benieuwd
mijn cycli is 28 dagen en ben in dec gestopt met de pil vandaar dat ik nu ovu's gebruik omdat ik wilde weten wanneer ik nou eigenlijk mn ei heb omdat ik daar niks van voel
Als je cyclus zo regelmatig is zou je in elk geval toch uiterlijk dag 17 een positieve test moeten hebben om genoeg tijd tussen je ei en NOD te hebben... kan best dus dat ie nog komt ergens komende dagen.
Ja inderdaad en daar maakte ik me ook een beetje zorgen om maar ik zat bij jou te kijken bij je ovu testen, maar bij jou varieeren je posi testen ook met elkaar he. dus ook niet op de zelfde dagen..
Nee, de ene keer duidelijker dan de andere keer en het wisselt ook wel op welke dag. Laatste was dag 16 (met cyclus van 28 dagen) en vroegste was dag 11 (met cyclus van 23 dagen). Meestal heb ik 'm rond dag 13. Bij mij is de periode van ei tot NOD altijd maar 12 of 13 dagen. Die 14 dagen is maar een gemiddelde, kan dus best dat die periode bij jou ook wat korter is.
ja dat zou ook kunnen als hij maar wel tijd genoeg heeft om te kunnen innsetelen dan vind ik t best hihi maar we gaan gewoon door tot de ei zich bekend maakt
Gefeliciteerd met je ei ! Weet je ook voor volgende ronde dat je eitje iets later komt dan je dacht...
Dank je wel hihi Ja inderdaad op dag 18 dus Dus is mijn lf 12 dagen net genoeg om toch zwanger te kunnen raken