@ Lov, succes met klussen! Hopelijk is t gelijk raak! Voor geinteresseerden, dit ben ik wijzer geworden over CB test met digi indicator: Bevruchting 1-2 week terug, 3 tot 4 week zwanger Bevruchting 2-3 week terug, 4-5 week zwanger Bevruchting meer dan 3 week terug, meer dan 5 week zwanger.
@lov yeah nog even doortasten en dan een mooie eisprong! Hopelijk in één keer raak! Hier helaas mijn ongi net doorgebroken. hopelijk gaan we snel beginnen! Zwangere meiden, gefeliciteerd!
Ja dat is een hele goeie vraag! Daarom twijfelde ik dus aan die test omdat ik een dag voor nod teste. Ik heb geen flauw idee! Want denk dat je max 3 a 4 dagen voor nod kunt testen.
Hoi dames! Nou gisteren was mijn ovulatie test dus echt positief want vandaag was hij al een stuk minder! Maar was is nou precies de regel? Hoeveel uur na je positieve test vind de eisprong plaats? Ligt er natuurlijk aan wanneer je hem af neemt, maar ongeveer dan? Er voor hebben we niet geklust helaas... Hopelijk is t dan goed genoeg om het na m'n positieve test te doen. Iemand ervaring hiermee? @iedereen met positieve zwangerschaps test: GEFELICITEERD! @lov23: succes met klussen
Hi meiden, even vraagje hier (weet niet goed of het hier hoort). Ik had woe middag een positieve test, gisteren een heel licht streepje 's ochtends en een kleine tempdaling. Vanmorgen niet getest maar is m'n temp weer met 0,1 gedaald en onder de lijn van FF gekomen. Nu lijken de eerste tekenen van ongi zich aan te dienen. Is dit nou een VMK?
Is88 was je test wel juist.....of misschien vals positief @caitlyn na een posi ovu binnen 24-48 uur meen ik.
Ja ik baal ontzettend had het zo gehoopt! Nu maar afwachten tot vriendlief overstag gaat om te beginnen