Ikapika gefeliciteerd Essje, *vloekwoord* wat balen meis. Ik hoop ook dat je vriend snel van gedachte veranderd. Lov, enjoy!!! Maar dat zal wel goed komen hahaha
Hihi ja hoor maar hij is nog niet positief hoor mijn ovu. Maar het begin is er...dus nu echt vaak klussen hahaha
@Esje en Lov23: jaaa ben op de helft! alles gaat voorspoedig, al krijg ik wel een beetje last van mijn gewrichten..mja hoort erbij he... @posi testers: gefeliciteerd
Ow meid wat genieten dat alles goed gaat! Jammer van de pijnlijke gewrichten maar hoor er nou eenmaal bij hihi geniet ervan meid! Voor je het weet heb je dat kleine pindadopje in je armen!
Ben er weer... en ik kon het niet laten aangezien ik zoveel voel ivm.zwanger zijn heb ik na de ochtendurine en doorslapen Toen ik wakker werd met een ovulatietest en een zwangerschapstest getest. En omdat we namiddag op bezoek gaan en daar meestal alcohol wordt voorgeschoteld kan ik nu een goed smoesje voorzien zodat het niet te erg opvald Bekijk bijlage 305065 En ook al is de test nog licht we zijn blij en hopen dat het positief mag aflopen x
http://i.imgur.com/vSsj2HJ.jpg joehoe mijn ei komt er echt aan! Toch even een hcg testje gedaan zodat ik weet waar ik aan toe ben.
@Nimme ik zie een licht streepje! Dat word aan de sap vanmiddag gefeliciteerd! @lov yeah! Hup terug het bed in jij! Hihi
Lov thx en jij nu ook goed je best doen maar ik blijf er positief onder ook voor u dat moet lukken ! Essje ,ja licht maar nu hij opgedroogd is ziet ventje hem nog beter en die is zeer sceptisch met testen te bekijken