Thx en showen die testjes !!! (ik ga me een heerlijk warm badje nemen met dochterlief zolang er nog plaats is in bad met 3)
Maybe, ik zie zeker wel wat, hoef er eigenlijk ook niet echt om te turen. Maar kwam hij na afleestijd omdat je het een indroger noemt?
@djane; nee binnen de tijd... maar is veel te vroeg... had er 50 besteld via amazon en wilde ze testen op eventuele indroger voor t geval ik me over een week helemaal gek ga maken door een licht streepje... nu weet ik dus dat bij een licht streepje het niks zget over deze testen
ok, ik dacht het al, maar dit kinderachtige clubje, bij elkaar gesprokkeld door lov, doet dus aan pesterijen. Ik ga dit beheer melden. Wat een zielige bedoening. Hoe oud zijn jullie zeg....
@lov: nee m,n ei is 1000% zeker al geweest.. zie ik aan m,n slijm.. en m,n temp... zijn gewoon kuttesten hihihi
@loe: niet zielig doen met pesten???!!!! want jij komt dat je NIKS ziet.. en dan snel je post aanpassen en zielige melding maken... bah bah ...
@ maybe leuk hoor die indroogstreepjes...:x hopelijk krigj je deze ronde een echte streeeeeeeeeeeeeeeeeeep