.....waar kom jij nu mee?!? Jij hebt echt een probleem met mij dus niet omdraaien. Een tip je hebt op het forum een negeeroptie....ik raad je aan die te gebruiken als je schijnbaar alles op dit forum wat jou niet bevalt aan mij linkt. Kijk vooral naar jezelf als je het over kinderachtig gedrag hebt.....jeetje....je wordt steeds erger. Als iemand lastig gevallen wordt ben ik het wel door jou:x
Nou ja Loe waar slaat jou reactie op? Niemand heeft jou hier gepest en niemand is hier door lov bij elkaar gesprokkeld. Hoe bedoel je kinderachtig, je lijkt net een kind wat gepest wordon school die het meld bij juffie! Maar als je het beheer een berict stuurt, meld je jezelf dan ook even onder je schaduw account? Ben benieuwd of het beheer daarvan afweet.. Coco73!
Raad het beheer aan om eens even hier een kijkje te komen nemen dan....schaduw account...?! W T F is dat dan?
@lov: 5 dpo.. dus kan geen hcg zijn.. en niet nog lh gewoon kuttesten dus hahahaha... ga dalijk manlief ook maar een test latenm doen
Waar haal je de moed vandaan om lov er ineens bij te betrekken. We bekijken hier gewoon met z'n alle testjes en jou stuatie is inderdaad vreemd! Ik heb al vaker testjes van je voorbij zien komen inderdaad, terwijl je man gesteriliseerd is. Misschien zou je de situatie juist wél aan ons uit moeten leggen, misschien is er dan wat meer begrip. Maar ga niet meteen lopen roepen dat we een groep Pesters onder het gezag van lov zijn zeg! kinderachtig gedoe!:x
Thanks meiden......wordt steeds gekker dit?! Maar laten we het beheer het oplossen en vooral ontopic blijven en geen aandacht besteden aan zo'n kinderachtig gedrag. Maar lief dat jullie dit zeggen.....
Yup mevrouw Loe heeft een schaduw account, ik heb toen gemeld dat ik even dacht dat ik wist wie het was, en toen stuurde zij mij een bericht dat zij het was. Jij doet kinderachtig Loe, dan kan ik het ook. Jou gedrag richting lov, maybe en naar mij roe slaat kant noch wal!
Helemaal mee eens... en LOE als je dan zelf bijdehand doet in je opmerkingen moet je die ook niet ineens snel aan gaan passen:x Jammer dat het beheer je eerste reactie namelijk in de logboeken kan zien
Ik ben benieuwd maybe. Manlief heeft hier een eisprong gehad volgens de extra gevoelige ovutesten van zwanger&kids.
Idd maybe alleen JIJ kan dat....... grappig maar ook zielig hoor. Je verdient eindelijk eens een juiste test lieverd! @jane oh ja.....nou lekker dan een vent met eitjes hahaha... Nou meiden nog testjes?
@jane: mijn mannetje heeft posi getest met de dipsticks zwangerschapstesten van zwanger en kids hihihi
Haha geweldig! En toen zijn jullie meteen aan de klus gegaan? Nee maar dat is natuurlijk hartstikke slecht! Net als dat mannen positief testen met predictor? Welke ovutesten zijn wel goed eigenlijk? Mocht ik ze binnenkort gaan gebruiken?