Heel erg jammer inderdaad. Loe was 1 van de redenen dat ik mijn oude account door beheer heb laten verwijderen... Hou me nu enorm af van "meningen geven" en uitgebreid kletsen hier. Tis jammer dat ze zichzelf zo gek maakt en daarbij niet kan luisteren naar goed bedoeld advies. Snap net als Maybe geen bal van haar.. waarom in hemelsnaam testen/tempen en gericht ermee bezig zijn als de sterilisatie een manier was om juist er niet meer voor te gaan. Ga bijna iets denken,maar zal t voor me houden Gewoon negeren , Jane wij waarderen jou en jou meningen zeker wel! Altijd lief en eerlijk , net als de andere dames die ook meteen neergehaald werden (maybe/lov) Maar goed... is t niet tijd voor wat tuurtestjes! *zet brilletje op* X Phar
Dank jullie meiden. Erg lief van jullie. Ga eten maken en zo hopelijk samen nog even hartje frummel horen.
Gefeliciteerd zwangere meiden.....mooie testjes! @toekan.....wat een prachttestjes.....goed bewaren Hier ook mijn laatste testjes!
even een vraagje over ovutesten, heb vanmiddag rond 13.00u een bijna posi test gehad, maar net om 17.30u een nega test. En dat gebeurd elke dag, smorgens of smiddags een donkere test en de avond een lichte test. Hij wordt wel elke dag iets donkerder. Nu heb ik sinds vanmiddag wel buikpijn, lijkt op ongi pijn. Wie kan mij helpen, wanneer zou ik nu een eisprong krijgen??
heb je toevallig een kijk testrijtje van de testen knuffeltje? Ik had dat ook maar eens je ei komt wordt dat ongemak erger en erger tot ondraaglijk bij wijze van spreken en dan eens weg is je eitje weg .
Ja, ik zou zeggen dat die ene van vandaag positief is. Maar is het niet zo dat je lh altijd een piek heeft? Meen dat je die altijd om 12.00 uur smiddags moest testen....