Foto's plaatsen van vage ( en duidelijke!) ovulatie en zwangerschapstesten ->deel 19!

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door lydia1986, 9 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Super:D

2. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Prachtig:D

3. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Wil er niet over doorgaan maar wil toch even zeggen dat ik het lief vindt de je dit even zegt.
    Ga ook gewoon door met eerlijk mijn mening geven hoor.....daar is dit topic voor. Als je graag andere dingem wilt horen heb je maar lekker pech :p:p

4. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Idd gek maar je hebt zeker je ei gehad rond de 30-31 ste

5. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Supermooi:D!!

6. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Idd zoals jij het ook ziet. Op de onderste zie je het meest;) spannend!!!

7. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ja hoor ik zie m .......weer:D........
    Nu hopen op een plakkerd!

8. Essje

Essje Fanatiek lid

9 feb 2011
    2.177
    372
    83
    Vrouw
    Vastgoedadviseur
    Noord-Holland
    @nimme! Wat lekker duidelijk he als het er in letters staat! :D gefeliciteerd!

@hippo ik zie op alle 3 je testjes een licht streepje! Spannend hoor, ben benieuwd naar je testje van woensdag!

9. Lov23

Lov23 Niet meer actief

http://i.imgur.com/lPc2fdk.jpg mijn ovu's....
    Had gisteravond nog een keer getest toen ik thuiskwam en dat was echt een knaller! Helaas hebben we gister geen eitjes meer versierd :D maar wel de avond ervoor en vanmorgen.....dus nu hopen dat het eitje goed versierd gaat worden daarbinnen.....:D

10. Essje

Essje Fanatiek lid

9 feb 2011
    2.177
    372
    83
    Vrouw
    Vastgoedadviseur
    Noord-Holland
    Nou maar hopen dat de versiering goed blijft plakken daarbinnen! Spannend weer meis :D

11. Hippo89

Hippo89 VIP lid

11 dec 2012
    7.373
    343
    83
    Vrouw
    #2431 Hippo89, 11 feb 2013
    Laatst bewerkt: 11 feb 2013

eigenlijk zo dom en stom om gewoon al 9 dpo te gaan testen, bij geen streepje ben je bang dat je niet zwanger bent, en ga je hopen en hopen en hopen dat je toch nog zwanger bent.... en bij een licht streepje ben je bang op een indroger, of vals positief of dat het toch eindigt in ongesteldheid waardoor je eigenlijk weet dat je misschien wel zwanger was.....

* bedoel het niet negatief voor andere meiden hé, ik ben er ook zo 1 ;) *

en toch ben ik net als de meesten haha ik kan het gewoon niet laten, en sta gewoon te stuiteren, ik voel me zo ontzettend zwanger, maar juist daarom dacht ik :ik kan niet zwanger zijn, dat zou veels te vlot zijn ! mijn gevoel is waarschijnlijk gewoon teveel hopen op :p

ooh ik hoop zo dat de test gauw donkerder word, en ik hoop voor jou over een paar weken ook een hele mooie test ! je ei is net geweest hé ?! ik duim voor jou ook op een mooie test en een plakbeeb

12. Liefoe

Liefoe Niet meer actief

Hippo nietsomals ik FF moet geloven is morgen mijn nod en teste zaterdag al licht +

Lov goed zo nu op de wachtbank! :)

13. Hippo89

Hippo89 VIP lid

11 dec 2012
    7.373
    343
    83
    Vrouw

haha volgens mij testen de meesten wel 9 of 10 dpo :p echt respect hoor voor die wie zo lang kunnen wachten haha,

ik hoor dat iig niet bij, ik voel nu al drang om morgen te gaan testen :p maar morgen moet ik echt wakker worden, klaar maken en hop naar de trein om een hele dag weg te gaan met mijn beste dinnetje, dus morgen kan ik gewoon tussendoor niet testen .... eigenlijk maar goed ook, scheelt weer een test , woensdag ga ik weer testen, en hopen dat ze dan wat duidelijker zijn :p

14. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ach meid we zijn allemaal precies hetzelfde hoor......ik snap je idg :D
    Thanks! En ik duim voor jou!

15. Lov23

Lov23 Niet meer actief

@esje en nimme dank je....pfff ja nu dat ellendige wachten. Wel fijn dat ik door de ovu precies weet hoelang ik moet wachten

16. Jane1981

Jane1981 VIP lid

21 sep 2008
    7.451
    98
    48
    Omgeving Utrecht
    Hippo ik zie hem!
    Ik duim voor je dat t nu goed blijft gaan.
    Lov op t beruchtr bankje... Op naar een positieve test.
    Rest reageer ik vanmiddag op.
    Batterij mobiel bijna leeg..

17. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Pfffff nu moet ik erg lang gaan wachten hahahaha

18. paniekertje

paniekertje Fanatiek lid

5 dec 2011
    1.089
    60
    48
    Laatste testjes van vandaag op 18 dpo. :p Nu geloof ik het wel en ga ik er écht mee stoppen! :D Trouwens nooit geweten dat die zk zoooo donker kon worden :$

Bijgevoegde bestanden:

19. moonymuppet

moonymuppet Niet meer actief

je wilt er niet over doorgaan maar plaats toch dit bericht.. hmmmm ;)

20. Prinsessa

Prinsessa Niet meer actief

Deel Deze Pagina