Wil er niet over doorgaan maar wil toch even zeggen dat ik het lief vindt de je dit even zegt. Ga ook gewoon door met eerlijk mijn mening geven hoor.....daar is dit topic voor. Als je graag andere dingem wilt horen heb je maar lekker pech
@nimme! Wat lekker duidelijk he als het er in letters staat! gefeliciteerd! @hippo ik zie op alle 3 je testjes een licht streepje! Spannend hoor, ben benieuwd naar je testje van woensdag!
http://i.imgur.com/lPc2fdk.jpg mijn ovu's.... Had gisteravond nog een keer getest toen ik thuiskwam en dat was echt een knaller! Helaas hebben we gister geen eitjes meer versierd maar wel de avond ervoor en vanmorgen.....dus nu hopen dat het eitje goed versierd gaat worden daarbinnen.....
eigenlijk zo dom en stom om gewoon al 9 dpo te gaan testen, bij geen streepje ben je bang dat je niet zwanger bent, en ga je hopen en hopen en hopen dat je toch nog zwanger bent.... en bij een licht streepje ben je bang op een indroger, of vals positief of dat het toch eindigt in ongesteldheid waardoor je eigenlijk weet dat je misschien wel zwanger was..... * bedoel het niet negatief voor andere meiden hé, ik ben er ook zo 1 * en toch ben ik net als de meesten haha ik kan het gewoon niet laten, en sta gewoon te stuiteren, ik voel me zo ontzettend zwanger, maar juist daarom dacht ik :ik kan niet zwanger zijn, dat zou veels te vlot zijn ! mijn gevoel is waarschijnlijk gewoon teveel hopen op ooh ik hoop zo dat de test gauw donkerder word, en ik hoop voor jou over een paar weken ook een hele mooie test ! je ei is net geweest hé ?! ik duim voor jou ook op een mooie test en een plakbeeb
Hippo nietsomals ik FF moet geloven is morgen mijn nod en teste zaterdag al licht + Lov goed zo nu op de wachtbank!
haha volgens mij testen de meesten wel 9 of 10 dpo echt respect hoor voor die wie zo lang kunnen wachten haha, ik hoor dat iig niet bij, ik voel nu al drang om morgen te gaan testen maar morgen moet ik echt wakker worden, klaar maken en hop naar de trein om een hele dag weg te gaan met mijn beste dinnetje, dus morgen kan ik gewoon tussendoor niet testen .... eigenlijk maar goed ook, scheelt weer een test , woensdag ga ik weer testen, en hopen dat ze dan wat duidelijker zijn
@esje en nimme dank je....pfff ja nu dat ellendige wachten. Wel fijn dat ik door de ovu precies weet hoelang ik moet wachten
Hippo ik zie hem! Ik duim voor je dat t nu goed blijft gaan. Lov op t beruchtr bankje... Op naar een positieve test. Rest reageer ik vanmiddag op. Batterij mobiel bijna leeg..
Laatste testjes van vandaag op 18 dpo. Nu geloof ik het wel en ga ik er écht mee stoppen! Trouwens nooit geweten dat die zk zoooo donker kon worden