oeps.. heb net 750 ml water achterover geklokt!!!! Weet je wat, ik ga hem zo halen en dan doe ik hem morgenochtend! We zijn trouwens vandaag ook precies 10 jaar samen
Vlinder. Mijn test was lichter dan die van jou en de cb gaf zwanger 1-2 aan hoor. Je kan zeker al de cb doen. Zie mij. Test van 30/12. De cb gaf die middag zwanger aan
Ok ik heb een tuur testje voor jullie.... Dachten negatief en toen ineens toch een heel zacht roze streepje. Ben benieuwd of jullie ook wat zien... t was niet makkelijk om m op de foto te krijgen ivm een plastic schermpje voor die test. Bekijk bijlage 298018
Is dat een DAtest? Heb je die binnen de tijd afgelezen? Ik heb deze namelijk bij de zwangerschap van Aiden ook gebruikt en de verkoopster drukte mij toen op het hart deze echt binnen de tijd af te lezen. Maar ik zie heel licht een tweede streepje. Spannend! Over een paar dagen even weer testen.
Hij komt bij de supermarkt vandaan... en heb m wel eens vaker gebruikt en dan kreeg ik alleen een wit streepje.. nu issie roze, ML ziet m ook
Heb hem even scherper gemaakt en in negatief gezet...ik zie wel iets maar vind het niet duidelijk positief
Jeniyah Ik zie ook iets! Maar net als bij mijn eigen test, vind ik hem niet super positief!!! Maar volgens mij ben je heel pril zwanger hoor!!!
zijn twee verschillende merken testen en de streppjes zijn hier heel duidelijk en binnen de aflees tijd... Zondags heeft de dokter me getest... en die was negatief.