Kan je anders niet ook een foto van die andere test plaatsen? En even laten weten hoeveel DPO je zit? Als het héél vroeg is vind ik het namelijk veelbelovend. Bij mij begonnen de KV 2x5 zo op WD 6 na een terugplaatsing, dus dat is omgerekend 9 DPO. Ik duim nog voor je...
Bedoel je met 'niets' dat het streepje verdwijnt of dat het gewoon blijft staan? ik heb het nagekeken en mijn streepjes begonnen ook zo licht...
Ik heb vandaag een test gedaan, mag eigenlijk pas over 4 dagen testen na een terugplaatsing in een ivf procedure met eiceldonatie. Kon het niet laten en dacht laten we eens kijken. Net als vorige keer ( ook zwanger) nu weer zo'n test van kv 2v5 gedaan en hetzelfde resultaat. Wat denken jullie? Wel of niet zwanger???
Warda, ik had vorige zwangerschap ook zo'n test en dus zwanger. Over paar dagen herhalen zou ik zeggen.
Hij staat vrij ver naar links en loopt scheef, dus ik vrees dat dit (wel) een foute streep is van slecht doorlopen... Ik zou er nog eentje doen, want dit lijkt geen goede uitslag... Hoop enorm voor e dat de volgende test duidelijk positief is!
@Warda ík zou wel lichtelijk hoopvol worden van zo'n test, maar is nog erg licht en idd al verder opgedroogd.. ik zou het over een dag of 2 nog eens proberen @greeniegirl je test lijkt niet goed doorgelopen te zijn, dat tweede streepje maakt het in ieder geval geen positieve test.. op de plek waar het teststreepje hoort te komen kan ík nog niks ontdekken.. helaas toch nog even geduld hebben en over een paar dagen proberen, succes!
Vorige keer was hij ook zo, het schijnt dat de kv testen wel vaker schuine streepjes hebben, zijn niet voor niets zo goedkoop. Ik heb vandaag twee testen gedaan. op deze water op laten lopen en streep blijft zichtbaar. Dus wat dan?? En wat is DPO?? Sorry, ben nog niet zo goed met afkortingen.
Greeniegirl.. Ik zie wel heel duidelijk een tweede streep. Wel grappig is dat hij echt super scheef staat. Ik weet niet of je hem dan mag vertrouwen maar anders zou ik zeker denken dat je zwanger bent!!
Ondanks dat ze goedkoop zijn geven ze bij een posi resultaat geen schuine streepjes. Helaas negatief. En ik ben kampioen scheve/niet goed doorgelopen kv testen. Ik hoop voor je dat t raak is maar hou jezelf niet voor de gek met deze test. Is gewoon niet goed doorgelopen sorry.
hey dames heb gister een test gedaan (laatste stukje is niet goed doorgelopen ,maar is naar mijn mening wel een 2e streep goed duidelijk te zien..)