ja het is ng heeel vroeg ik heb denk ik te vroeg getest ik wacht tot het weekend en dan doe ik hem opnieuw.. stiekem nog een klein beetje hoopp ik weet alleen niet wat die afkortingen betekenen hihi
Ja, ik zie wel een tweede streep. Maar hij is zo geel... Alleen, ik zie aan je banner dat je bijna een eisprong krijgt. Of klopt je banner niet?
aaah ja i see dit geeft me ook weer een klein beetje hoop me test zag er ook precies zoals deze foto uit.. Hoop dt je ons laat weten wat de uitslag woensdag is xxxx
Mm lastig .. Ik zou voor de zekerheid een nieuwe doen. .. ( lijkt me ook niet dat hij er binnen 5 min zo uitzag)
Ik test zo af en toe omdat ik borstvoeding geef en nog niet ongesteld ben geworden..Ben benieuwd wat jullie van de test vinden
http://www.zwangerschapspagina.nl/members/70552-albums11744-picture73631.html Haha jullie vinden me vast een gek maar ik heb vanochtend weer getest Even op de link klikken voor de foto Ik ben er blij mee ! Vind hem toch een stuk duidelijker als die van gister en komt al aardig in de buurt van een knaller al zeg ik Zelf haha Ik geloof het het nu wel !
Ummi op de eerste foto Zie ik een dun lijntje en Zou ik zeggen pennestreepje maar op de 2 foto lijk ik wel en heeeeel licht streepje te Zien !