Ik heb geen kruidvat meis.... Dit zijn al twee verschillende testen met beide een tweede streepje... Zondag doe ik er weer 1tje
Ja die ken ik daarom.....moet zeggen dat ik je eerste een beetje twijfelachtig vond...lijkt meer grijs. Maar jij zegt dat die roze is ... Tweede zie je best duidelijk iets op Maar is je ontsteking dan alweer weg?
Heb ik penicilline voor ivm een eventuele zwangerschap... Die ontsteking is nu wel weg idd. T zou wel m'n vermoeidheid verklaren en t vele dromen... En sinds een paar dagen moet ik ook best veel plassen. Had ik niet toen die ontsteking ontdekt werd... Zondag een her... en dat zal t uitwijzen... kga er namelijk niet van uit dat die dokter het mis had. Die stond er met zijn neus boven op namelijk
Gefeliciteerd, ik zie m hoor! Toch vind ik bij mijn test dat kv niet zulke indroogstrepen/doorloopstrepen zou mogen hebben hoor, vinden jullie niet? Vind dit wel vervelend, heb dan echt liever omo wit
Hmmmm ja nu zou ik weer zeggen positief.....jeetje wat is dat toch met jou Weet je over 2 dagen zal je test duidelijker moeten zijn! Dan weet je net zeker
jane nee hoor, ik ben het niet. graag even anoniem aub. J., ik vind die van jou wel een stuk rozer hoor.
Hier heb je ze beide nog eens... lol me iphone kan ze niet scherp stellen van dichtbij... dus heb t onder een lamp gedaan. Bekijk bijlage 298035 Bekijk bijlage 298036
Nou Coco ik vind die van jou heel duidelijk en die van mij... Tjah... ben blij met wat ik zie op de testen zelf, maar de foto's blijven lastig