Misschien iets vaags......maar dat is dan meestal niks.... Voel me ook echt alsof ik ongi ga worden nu....
Ik zie niets maar de foto is vrij donker en mijn beeldscherm is neit zo goed, zie je zelf een streepje? Ik hoop het voor je? Maar je banner zegt dat je over 2 dagen kan testen, is het misschein te vroeg?
Is toch prima hoef je geen sorry voor te zeggen. Hoop over 2 dagen een betere test te kunnen plaatsen, nu maar niet ongi worden
Lov, ik had echt gehoopt iets te zien, maar sorry ik zie niks Maar je weet het, geen bloed geeft moed!! Wie weet heb je over een paar dagen wel een test met tweede streep in handen. Ik blijf voor je mee duimen!
Op de allereerste lijk ik wel wat te zien. Alleen op de laatste 2 zie ik weer niks. Hopelijk over 2 dagen positieve test voor jou!!!
@lov sorry ik zie ook niks ook niet op die andere 2 foto's... mss ligt t wel aan mn pc maar met je blote oog zie je toc duidelijker!!! ik hoop voor je dat je over 2 dagen toch echt duidelijk een streepje kan zien!!! Succes meis!!!
Dank je voor het kijken meiden......ik zie zelf eigenlijk ook niks. Nou ja soms wil ik wat zien denk ik. We wachten maar gewoon af tot nod. Er is nog gewoon net zoveel kans als ik niet ongi wordt.