Ja écht he.. elke maand weer wat kopen terwijl we allemaal weten dat we beter kunnen wachten. Ik zit vandaag 12dpo, liefst een dag na nod dus dat is over 3 dagen..
Ja ik ook ....Maar twijfel nu door de pregnyl ....Kweet niet vanaf hoeveel hcg deze test hcg oppakt (kruidvat met dop)
@nono, ik zie ook iets..!!! Wat spannend ik zal voor je duimen. @bloem, dat zou betekenen dat ik mijn ei net heb gehad.. Dan hebben we tenminste goed geklust..!!! Hihi Wel appart hoor, vind het zeer slecht als die streep zo duidelijk is!!! Je weet heel zeker dat je niet zwanger bent en per ongeluk je ei veel eerder had??? @hellentjuh, ik zie echt een blauw streepje..!!!!! Duim duim duim
Dit is mijn ovulatie test maar wanneer springt je ei eigenlijk tijdens de piek of na de piek ? 21 geklust 22 geklust 23 geklust piek 24 geklust piek
Altijd goed De artsen zeggen wel dat de zaadkwaliteit het beste blijft als je om de dag klust. Maar elke dag is prima zolang je er fun in hebt
Idd om de dag klussen is t beste , zaad blijft daarna toch nog wel een paar dagen in je lichaam dus is echt niet erg ( en juist goed ) om om de dag te klussen .. Have fun meid
Heb de onderste vanochtend om 11 uur gedaan, foto al na 2 minuten gemaakt en hij is daarna toch nog een klein beetje donkerder geworden. Vanavond weer testen, of toch pas morgen middag?