Ik zou als hij positief word tot daling om de dag klussen nooit iederedag. Nu is het leuk maar geloof me als het nu een jaar duurd is het echt niet leuk meer. en om de dag is beter en genoeg.
Ben benieuwd wat een digitale van cb nu zou zeggen Hij is wel heel erg duidelijk..... zou toch niet zo positief mogen worden van LH!
Heb ook altijd begrepen dat elke dag klussen niet goed is, omdat de zaadproductie van de man ook weer op gang moet komen. Om de dag schijnt het beste te zijn ja.
Bloem, ik heb het idd ook een keer gehad. Alleen kreeg ik hoop dat et een zwangerschap was aangezien ik op cd 30 zat... Achteraf was het dus mn eisprong want de volgende dag was een nieuwe test negatief en werd ik 12 of 13 dagen later ongesteld.... Wel erg vreemd dat de kvtest zoooo sterk reageert op LH Lov balen... Wie weet deze ronde Nono ik zie iets... Hopelijk word ie duidelijker
het is de eerste maand en als een van ons niet wilt doen we het niet het is toevallig dat we nu elke dag klussen was eigenlijk de bedoeling om de dag maarja he libido is niet altijd onder controlle te houden hihi Bloem ik ben erg benieuwd hoor
Even jullie tuurogen gebruiken hoor!! Ik tuur me de hele dag al suf...en denk de hele dag al dat ik gek ben. Streepje kwam na 6 minuten opzetten, maar lijkt meer een schaduwstreepje??
Ik twijfel ook, gisteren ook een test gedaan uit dezelfde verpakking en daar kwam helemaal geen streepje op. En toen vanmorgen dit...ik dacht dat ik gek was...en ik het streepje wilde zien. Hij is idd wat grijzig op de foto. In t echt is ie ook grijzig maar er lijkt een vleugje roze in te zitten. Maar das ook weer zo twijfelachtig..is het nou wel roze of niet. Maar er staat iig een streepje...dus dat betekend dat ik niet gek ben. Of ie daadwerkelijk positief gaat worden blijft natuurlijk de vraag.
Panter!!!! Wat een hoopvol nieuws!! Ik denk een roze streepje te zien maar nu wil ik em ook wel erg graag zien voor jou!! Zit op mijn telefoon dus heb niet de beste beeld kwaliteit... Wanneer test je weer? Morgenochtend??
M-I-L, thanks!!! Jij ook gefeliciteerd nog met je zwangerschap!!! testen zijn op, kruidvat is om 11 uur pas open. gelukkig ehb ik late dienst...dus morgenochtend uitslapen. dan plas ophouden, niet drinken en met mn slaaphoofd naar het kruidvat
Spannend panter. Heb twijfel bij deze test, maar is ook lastig te zien. Ik duim en hoop voor je dat de streep morgen duidelijker en roze is!!
Panter ik zie hem. Ik heb de foto even bewerkt en in negatief gezet. In negatief zie ik wel een mooi recht streepje.
ik vind de kruitvat helaas niet zo heel betrouwbaar als het gaat om vage streepjes.. ik had eergister precies zo'n streepje..(20 min ofzo) heb hem dan ook als negatief gezien omdat hij grijs was. maar zou leuk zijn als zo'n streepje positief betekend!