Ik heb vanochtend weer een sensitest gedaan....en weer het streepje op dezelfde plek als gister...teveel naar links naar mijn idee. Voor alle zwangeren gefeliciteerd !!!!nu lekker genieten !
10 dpo maar is de lf altijd 14 of kan dat ook langer ? Had eerst netjes 28 dgn cyclus. Na vmk 32,34 dus beetje overhoop. Na 16 dagen pas positieve ovu.test ! Heb daarom de extra gevoelige testen besteld van sensitest...maar niet echt een succes. Dus weet nu niet echt hoe ik met tellen...
Van je posi ovu test zou ik dan tellen Maar ik zou gewoon morgenvroeg eens een kruidvat doen......zie je niks even 2 dagen afwachten na een mk kan het idd allemaal anders zijn, maar je weet wanneer je je ei hebt gehad dus je kan daar 14 dagen bij optellen
Ik was al bang 16 dagen pas eitje gehad dan weer 16 dagen erbij tellen haha. Ik ga morgenochtend nog een kruidvat test doen die heb nog 1tje.... Alle testen gaan hard hier ! Niet normaal. En dan gister op het nieuws mensen niet veel kopen ! Denk kruidvat sensitest enz enz niets te klagen hebben haha. Als ik mezelf zie en de meiden op het forum....echt verslavend Mijn man snapt er niets van haha
Op dag 16 een ei is toch niet laat? Is toch mooi..... Zou wel niet te vroeg testen hoor dat kost je idd een hoop geld. Meer zwanger wordt je r niet van hahahahaha ... Maar na een mk is het vaak moeilijk he om te weten wanneer je moet testen
Hier nog eentje die veel geld heeft weggebracht naar het Kruidvat voor testen. Als er nou een positieve tussen zou zitten dan is dat natuurlijk niet erg meer haha Maar ook nog steeds niet ongi..afwachten dus
Las gister een berichtje van iemand die vroeg waarje die test kon kopen met 2 rode streepjes haha ja inderdaad waar?! We zijn ten einde raad