Eentje van gister en van vandaag. Is nu 11 dagen geleden dat ik pregnyl gespoten heb. Wat denken jullie? Die van vandaag lijkt rozer trouwens..
gewoon eens testen heb je geen testen meer gedaan om te kijken of je hcg wel helemaal uit je lijf was. Want een schone bm wilt niet zeggen dat je ook al je hcg kwijt bent...
Guusje, bij mij ging het ook zo. Vanaf 8 dgn na pregnyl vage streepjes tot 14 dagen na pregnyl. Zie banner....
Ahh hier op deze foto zie ik hem niet, maar op mijn telefoon zie ik bij de onderste ook een vaag roze streepje
je kan er ook water in doen dan gaat het gele weg Ja mijn eerlijke mening... De bovenste is vals positief want anders zag je op de rest ook wel iets....ik zie echt geen positieve test ertussen sorry...
Balen, Vlinder ! Je kunt ook de test na die 5 minuten openbreken en open laten opdrogen, dan krijg je geen gele vlekken en hoef je achteraf ook niet te knoeien met water.
Hey dames even een vraagje, heb vanmorgen een casettetest gedaan, en dacht een tweede streepje te zien. Net even weer gekeken en de test was een beetje gelig geworden. Dus ik een paar drupjes water erbij doen zoals ik dat hier wel gelezen heb. Het gele is weg nu en zie nu nog iets duidelijker het tweede streepje, krijg hem echt niet op de foto. Kan ik dit dan als positieve test beschouwen? Ga maandag wel weer testen.
Van 123thuistesten. Weet het dat het dan moeilijk te zeggen is. Heb geprobeerd om een goede foto te maken maar dan zie ik hem op de foto niet meer
@zwangels: dan zou ik hem niet als positief beschauwen... hier een vrij duidelijke streep gehad en op andere test was niks te bekennen.. wat je veel ziet bij die testen zijn de voorgedrukte streepjes die licht roze worden door de vloeistof.. ik heb zelfs z,n licht streepje gehad met kraanwater
Maybe dan lijkt het streepje grijs....die van lijkt meer rozig. Heb nu een meerdere foto's maar kan ze niet plaatsen met mijn mobiel. En kan nu niet op de pc of laptop wat ons wifi ligt eruit. Zit nu via de data verbinding...
Ja het kan natuurlijk dat de streep zo licht is dat je het moeilijk op de foto krijg heb ik ook wel eens gehad