Hey dames, Ben ik weer even mijn bericht met de foto gequote mocht je de test nog willen bekijken hoef je niet te zoeken. 5 maart mijn positieve ovutest gehad.. aldus dat dacht ik maar mn temp is sindsdien maar 0.1 gestegen. De test is gedaan met de derde plas om half 1 ong. Kan t zijn dat hij vandaag nog springt of is het een foutieve positest? HELLUP
Na de positieve sensitest van gisteren op 12 DPO hier nog twee testen. De kv2v5 is ook van gisteren overdag en de clearblue van vanochtend (13 dpo). We worden voorzichtig blij! Nu stop ik met testen en wacht mijn eerste afspraak bij de verloskundige af.
Jeeeuuuj ik mag hier ook een testje plaatsen! Had er helemaal niet op gerekend omdat we naar mijn idee in de vruchtbare week niet geklust hadden, maar blijkbaar waren m'n vruchtbare dagen toch op een ander moment Helemaal happy!!!! Ik twijfel of ik nu al een CB met wekenindicator zou kunnen doen??
Gefeliciteerd zwangere dames!!! Tralalala jij kan zeker de week indicator van cb doen Ik had een lichtere test en gaf bij mij 1-2 weken aan
Thanks dames Dan ga ik die vanmiddag eens even scoren! Ik lijk Teigetje wel, loop al een uur te stuiteren door het huis haha
Gefeliciteerd en je kan echt makkelijk de cb doen. Die is erg gevoelig, ik had een lichter streepje en mijn cb zei 2-3.
Hmm..moet echt heel moeilijk kijken, maar ik zie wel iets. Lijkt wat smal? Gewoon lekker over 2 dagen weer testen Bella!
Oh bedankt Jane voor de vergelijkingsfoto! Dan hoop ik dat er bij mij ook al 2-3 komt te staan Maar wel gek, de foto van marjol (boven de mijne) heeft net zo'n streepje op de kv en daar geeft de cb 1-2 aan? Naja misschien zat zij net op het randje van 1-2 en 2-3 dan ofzo. We zullen zien wat ie vanavond zegt
Weet iemand of ze bij kruidvat die CB met wekenindicator hebben?? Op hun site zie ik alleen de gewone