Lov, ik vind eigenlijk niets vreemds aan jou rijtje met ovu testen? Bij mij verloopt iedere maand zo, al 3,5 jaar lang. En mijn test strepen zijn zelfs nog donkerder. Gezien de opbouw die ik nu in je testen zie denk ik dat je ei eraan komt. Denk ook dat daar je zwangerschaps- test op reageert. Wat ik trouwens grappig vind wat me opviel: Soms zie ik je van testen zeggen die mijn inziens duidelijker zijn als die jij vandaag showde dat ze negatief zijn en dat je nu zelf hoopvol bent van het vage lijntje op je eigen test
Ja vindt je dat? Ik zie op mijn testen duidelijk iets en als ik dat op testen van iemand anders zie zal ik hetzelfde zeggen.....dus je opmerking vindt ik een beetje vreemd eerlijk gezegd. Dat de ovu testen oplopen snap ik natuurlijk want dat zie ik ook.
he Lov23, je vroeg volgens mij vorige maand ongeveer hetzelfde.... Ik vind je ovutesten er ook niet afwijkend uitzien als ik eerlijk moet zijn. ik zou gewoon door blijven testen.... mijn gevoel zegt dat die knaller er er wel aan komt... Ik zie wel een vaag lijntje op jou zstest maar het lijkt mij een evap-lijntje. de LH piek is hormonaal bepaald, maar hoe snel en op wat voor manier LH in de urine komt is van heel veel factoren afhankelijk.... van wat je eet, tot hoe je je psychisch voelt, wanneer je test, hoeveel je gedronken hebt, hoe je hebt geslapen etc. bovendien zijn LH testen heel goedkoop in productie en niet allemaal precies even gevoelig. dus twee van hetzelfde merk met dezelfde urine kunnen best verchillend uitslaan. De LH testen zijn in principe bedoelt als ja/nee testen. de spiegel van LH verschilt met de dag, maar het verschil tussen de piek en de normale spiegel is enorm, maar hoe die naar de piek toegaat kan iedere keer verschillen. soms zit er een opbouw in en soms gaan ze van spierwit eeneens naar knalpositief. en soms is er een begin van een piek en volgt er geen ovulatie.... dan probeert je lichaam het na een paar dagen weer.... dat had ik deze maand.....
Hey meiden even een vraagje tussendoor. Mag je nu met een kv ovu test ook met ochtend urine testen? Ik heb het eer gisteren en gisteren niet gedaan en nu wel maar nu is hij behoorlijk positief. Vanmiddag nog een keer testen of er van uit gaan dat het goed is?
Deze dus... En heb vrijdag een fm meting gehad dus het zou wel ongeveer kloppen als ik het heb uitgerekend.
Hey dames, Ik zit nu op 10 dpo, en zo stom als ik kan zijn toch vanmorgen getest. Liep nog zo te roepen nee ik wacht tot vrijdag.. Had nog een kv 2 voor 5 liggen. Nu denk ik zelf als ik bij het raam sta een twijfeltuurstreep te zien. Graag jullie mening dankjewel
Ha meiden, Zit nu als het goed is op 11 dpo. Vanochtend getest met die van z&k. Wat is jullie mening? ..ben namelijk met dit merk nog niet bekend (of ze betrouwbaar zijn) wat betreft de z.test .
@rosalyn: ik zie helaas niks @destiiny: ik zeg voorzichtig gefeliciteerd meid.. hoop dat hijh donkerder word