Hoeveel dagen na pregnyl zit je precies en hoeveel heb je gespoten? Ik had op dag 11 na pregnyl 5000 ook een iets donkerdere streep dan op dag 10 maar helaas toch ongi op dag 17 na pregnyl. Ik duim voor je...
Ja ik zie m Guusje.....nog maar even afwachten....over 2 dagen moe je streep duidelijker zijn....spannend!
Guusje, ik had op 14 dgn na pregnyl een pisitieve test. Vanaf 8 dgn tot die 14e dag na pregnyl vage streepjes. Zag dat je mijn topic al gevonden hebt.
hey dames, Vanochtend twee testen gedaan, mijn banner staat wat langer omdat hij naar mijn idee omo wit is. Toch nog even hier uploaden voor de tuurders Advies wanneer ik weer moet testen. Ik heb geen klachten tot nu toe, afgelopen week misselijk geweest maar is weer weggetrokken. Mijn temperatuur schommelt enorm van de week rond de 36,9 en dan weer 37,3 nu weer 37,0 geen touw aan vast te knopen dus Mijn conclusie is omowit
Ik hoop uiteraard dat er bij jou 2 streepjes staan door een zwangerschap! Sterkte met wachten, ik zal voor je duimen en hopen op een knaller!
Ik wil ook even vol trots mijn test laten zien: mmmmm vraag mij wel af, vandaag is mijn NOD en had ik dus deze test. Is die niet wat licht? (in het echt is het streepje wel duidelijker, maar niet zo knal roze als de controle streep)