Ja dat is ook zo, als jullie dat zo ervaren is dat zo. Zag in je album een vrij duidelijke test nog op 21-12 dus vandaar ik het me afvroeg. Maar nu je ongi is begonnen weer je iig dat het nu uit je lijf is, van hoeveel zwangerschappen dan ook. Hoop dat je snel weer een knaller komt showen!
@melanie: thanx meid... zou wel gaaf zijn als ik morgen een duidelijkere test heb.. dan zijn manlief en ik een jaar getrouwd
FF OFFF topic Melanie, ik zit hele tijd te wachten op een bericht van jou, maar je blijft vrolijk hier hangen hahaha...voel je nog niets ?! ben weer weg
Hoi meiden ik kan bijna niet meer wachten nu 14 dagen geleden positief Ov. Test maar zaterdag pas dag 33 van mijn cyclus eigenlijk moet ik wachten tot dag 38 wat duren die dagen toch lang zeg !!
Maybe ik zie hem ook, meis ik ga mijn duimen eraf duimen. Ik hoop zo dat je me gaat volgen! Het word je enorm gegunt..
lieve meiden, super bedankt voor t kijken.. maar heb net nog een test gedaan en er is amper een streepje op te zien... het zag er allemaal zo mooi uit.. maar helaas.
Lieverd niet de moed opgeven! Dat hij nu lichter of amper te zien hoeft niks te betekenen. Het was geen ochtendurine, kan minder geconsentreerd zijn. Morgenochtend pas testje doen meis.