Oh wij klussen er wat af hier. Maandag (vorige week), Woensdag, Vrijdag, Zondag, gister en vandaag denk ik dan ook nog maar even voor de zekerheid.
De eerste keer dat ik ovu-testen gebruik. Is dit nu bijna positief? Morgen weer testen of vanavond nog een keer? Bekijk bijlage 298902
Dames, Ik heb een lange cyclus sinds pilstop eind oktober (slechts eenmaal ongesteld geweest begin december). Ik ben sinds een drietal weken met ovulatietesten aan de slag. Wat denken jullie van deze test? Is dit positief? De controlestreep is de afgelopen drieweken nog nooit zo donker geweest als vandaag. Had zondag ook wat glibberig helder en rekbaar slijmverlies en vandaag redelijk "nat" beneden (sorry voor de details ). Bedankt! Groetjes
Monouk als ik inzoom op m'n iPhone zie ik een heel licht tuurlijntje. Ik vind het wel een heel dun lijntje. Maar komt misschien door de foto.
Kun je doe vanavond nog een keer....of gewoon morgenvroeg...je kunt beide keren zien of de test nog donkerder wordt. Sex hebben doe je toch met zo`n test dus het is voor je eigen gevoel of je vandaag nog eens een test wilt zien of gewoon morgen
Haha ja daar zit wat in Wil gewoon erg graag weten wanneer ik m'n ei krijg. Voor de bevalling van m'n dochter had ik een cyclus om van te dromen. Dag 14 m'n ei om 20 uur 's avonds en op dag 27 om 8 uur 's ochtends ongesteld. Maar nu zit het niet meer in de buurt van 27 dagen en voel ik m'n ei ook niet meer.. Vandaar de ovu-testen.
Ik zou als ik jou was gewoon pas weer morgen testen....en voor nu veel sex hebben Naderhand zie je wel wanneer je ei was veel succes en vee plezier
hoi dames, morgen is me nod en had vandaag een testje gedaan. 1 is een beetje bewerkt want was erg moeilijk om op de foto te krijgen. streepje is in het echt heel licht roze. Bekijk bijlage 298911 Bekijk bijlage 298914
Op de rechterfoto zie ik wel een heel licht streepje. Ben zelf meer van de kruidvat testen, die vind ik veel duidelijker. Maar...een voorzichtig gefeliciteerd denk ik
Beccie86 je test even op een groen papiertje leggen en dan weer een foto maken en plaatsen natuurlijk