Haha, nee helaas. Heb net al overal gekeken. Ga maar weer een paar daagjes wachten. Als ik weer heb getest zal ik hem hier laten zien
Maar als jij een roze streepje ziet wordt het spannend zou super zijn meid! Is de test nu niet duidelijker opgedroogd?
Ben zelf ook zo'n twijfelkont. Ik zie wel wat als ik naar de test kijk maar het is lastig te zien, helemaal nu zonder daglicht. Net nog geprobeerd een foto te maken onder de lamp. Ik denk dat ik gewoon even weer een paar dagen moet wachten Bedankt voor het kijken
Hoef geen sorry voor te zeggen hoor....Ik zie geen tweede streepje maar over 2 dagen zal je het streepje duidelijker moeten zien succes!!
Hallo allemaal! Ik ben nieuw hierMorgen is mijn nod. Vanmorgen een test gedaan ( niet de eerste van de week hoor) en daar verscheen exact zo'n streepje als bij de foto die Maybe3 heeft geplaatst!! Dat lichte streepje verscheen vrijwel direct. Echter vanavond nog een test gedaan en die was spierwit... Wat moet ik hiervan denken? Wel of niet? Morgenvroeg ga ik sowieso nog eens testen maar ben te nieuwsgierig
Hey dames, Nou ik ben heel benieuwd.. Wat zeggen jullie? Ik ben nu drie dagen na nod, op wat gevoelige borsten en een zeurderige baarmoeder na geen klachten.. Test vanaaf gedaan..