Maybe.. Aaaahhh nee he. Wat zou ik dat vervelend vinden voor je,bah! Beccie.. Voorzichtig gefeliciteerd!
Dank jullie Ja van 28 dagen uitgaand wel. Vorige cyclus was 60 dagen ivm een eisprong die was blijven hangen. Kan het nog niet helemaal geloven
schiet mij maar lek.. foto is na ongeveer 7 minuten.. ze worden dus niet donkerder en ik test allene in de middag een streepje hahaha.. moet er maar om gaan lachen want raak er zwaar gefrustreerd van
@Wendy: ik zie idd ook niks op jouw foto... @maybe: ja toch weer heel erg licht hè, ik zie het....tjonge wat een frustrerend gedoe! Zou je de gyn niet eens kunnen bellen hierover?
@mpo: ja ze worden niet donkerder en blijven zo licht.. dus ben van plan de kv testen voorlopig even te bannen... hier word k echt lijp van
hij staat er echt hoor...zo`n lichte streepjes moet je niet lichter maken juist meer contrast en minder licht
Ja hoor ik zie 'm Maybe. Eipijn is niet constant meer. Gut, ik dacht dat ik m'n lichaam kende maar dat valt dus zwaar tegen. Ik gok dat we er al die tijd naast zaten qua klussen. De eerste is gister vroeg in de middag. Tweede achterin de middag/avond en de laatste van vanochtend. Wat er niet bij staat is ovutest van Maandag en die was wit. Hij is nog niet gesprongen dus idd nog ff snel aan de klus vanmiddag/vanavond.
Hahaha bedankt dames voor alle bewerkingen... Ja maar echt maar 1 tikkie dus vertrouw het zowieso niet...
gek dan he...mar die pijn gaat vooraf je ei toch ? Misschien weet hij nog niet wanneer ie wilt springen