Ik zie het ook voorzichtig gefeliciteerd. Maybe meis ik duim echt heel hard voor je! Ff oftopic maar aangezien jullie zo hebben meegeleefd wil ik het hier ook even met jullie delen. Vandaag een mooi kloppend hartje gezien op de echo.
Nou mn cyclus is een beetje raar, vorige maand 4 dagen te vroeg ongi geworden en nu vanaf dag 10 al positieve ovutesten, vandaar lichaam is van slag, haha..
Haha nou verrek, ik zie het. Op een andere die recht van voren is genomen staat hij wel recht. Maar ik verwacht er niets van hoor, hoop het natuurlijk wel. Is dit misschien zo'n schaduwdingetje waar ze het wel eens over hebben? Heb weinig ervaring met de 2v5 maar tot nu toe zoiets niet gehad.
Maar op dag 10 een positieve ovutest, dan zit je nu dus op 6 a 7 dpo? Das wel erg vroeg om te testen denk ik... Zou het zaterdag dan nog eens proberen
Vanaf dag 10 een positieve ovutest betekend dat je op dag 11 of 12 je ovulatie hebt gehad en zit je dus op dag 5 of 6 DPO, dat is echt nog te vroeg
Ah, I see. Dat heb ik ook gehad, maanden achter elkaar. Ik heb toen op ebay minder gevoelige ovutesten besteld (30 en 40 mg ipv de standaard 20) en toen kon ik wel mijn ovu bepalen. die zijn maar heel even positief, dus je hebt wel meer kans dat je hem mist. Ik teste eerst met 20 tot die positief werd en toen met 30 en 40. je kunt ook 2x per dag testen.
Ik heb al heel vaak ovutesten gebruikt, altijd zoals het hoort. 1,5 dag posi, netjes 14 dagen na de eerste ongesteld geworden. Dus lijkt me niet dat het aan de testen ligt. Ik zie alleen hier een streepje en vroeg me af of jullie m ook zien.
Nee, dat ligt ook niet aan de testen, door allerlei oorzaken kan je hormoonspiegel kan veranderen, waardoor je LH hoger is en sneller opgepakt wordt door de normale testen, al voordat de piek er is. in dat geval kun je minder gevoelige testen gebruiken.
Ow...op die fiets Maar dan nog... Als de test op dag 10 voor het eerst positief was dan zou ik nog uitgaan van die dag. Denk dat als je zwanger bent (wat ik uiteraard hoop voor je) je zaterdag wel een duidelijkere streep moet kunnen zien. Ik zie echt niks op deze..
@beccie: Gefeliciteerd, mooie test @maybe: hopelijk zometeen een mooie streep !! @coco: Je maakt jezelf alleen maar gek, hoeveel testen heb je nu al gedaan ?? Je post 3 foto's per dag waar niks op te zien is, aangezien je veel te vroeg bent begonnen met testen. Maak jezelf niet zo gek, en test 10 dpo nog eens Niet om je aan te vallen ofzo, maar gewoon om je te beschermen tegen een teleurstelling. Maar goed, je weet zelf ook wel dat je te vroeg bent met testen. Hoop op een posi test over een paar dagen !
@maybe: Wat balen, die onzekerheid. Misschien de testpoint proberen van de etos ? @Wendy: Zie helaas niks Staat je banner wel goed ?