dat zijn zeker 2 streepjes. en uit ervaring zou ik zeggen ik zou het zeker proberen vandaag of morgen bij ons was de ovutest ook zo licht,en waren aan het twijfelen, toch donor laten komen. is ook maar 1x geweest vorige maand. maar we zijn wel 5wk zwanger!! dus ja?? hoe dat dan zit met die testen geen idee??
Ik ben absoluut niet bezig met zwanger worden, gaat er waarschijnlijk ook nooit meer van komen ook, maar ik vind het geweldig om met iedereen mee te leven en de prachtige positieve zw testen te zien. Dan moet ik ook vaak even terugdenken aan mijn positieve test Dus als jullie het niet erg vinden blijf ik hier meekijken Gefeliciteerd alle zwangeren!!! Knuffel voor alle niet zwangere, ik hoop hier snel een posi test van jullie tegen te komen!!!
Ik zou gezien de slechte verhalen ook van negatief uitgaan en morgen een kruidvat test doen. Hier ook al vals positief getest met deze kl*te test
Ohh wat grappig..dat knuffeltje hebben wij ook gekocht voor kindje op komst!! Maakt die van jullie ook muziek?