Foto's plaatsen van vage ( en duidelijke!) ovulatie en zwangerschapstesten ->deel 19!

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door lydia1986, 9 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mpo

mpo Fanatiek lid

27 jan 2011
    1.417
    0
    0
    Almere
    Je moet het zeker zelf weten hoor, ik ga je ook niet zeggen dat je het niet moet doen, zolang jij je er goed bij voelt toch? Maar wat ik bedoel te zeggen is dat ik de reactie van BabyWish niet verrassend vind. We bedoelen het niet vervelend, als je dat maar begrijpt...

2. Linn84

Linn84 Fanatiek lid

2 nov 2010
    3.489
    1
    38
    Als je alleen dingen wilt horen die in jouw straatje passen dan moet je geen mening vragen op een forum ;) Er is hier niemand die je aanvalt, je krijgt enkel advies. Take it or leave it...

3. coco73

coco73 Niet meer actief

dat leave it heb ik al gedaan. ik vraag geen advies, ik vraag of je een streep of geen streepje zit, moet je goed de vraag lezen. ik hoef geen schooljuffrouw die zegt wat je wel of niet moet doen. dat is een heel groot verschil.
    dit topic is om testjes te turen en te zeggen of je een streepje ziet, DAT is dus ook gewoon de vraag. Ga hier dus maar snel weer mee door wat mij betreft.

4. coco73

coco73 Niet meer actief

mpo, snap ik wel (ik had het gevoel door die opmerking dat ik maar lastig was, dus dacht dan start ik gewoon een eigen topic) maar die reactie van lin slaat nergens op.

5. mpo

mpo Fanatiek lid

27 jan 2011
    1.417
    0
    0
    Almere
    Ga jij je testfrustratie inderdaad maar ergens anders uiten, blijkbaar kan er niet iets op een volwassen manier overgebracht worden :(
    Sorry, kan het even niet anders interpreteren.

6. coco73

coco73 Niet meer actief

Ik vind dat juist bepaald niet volwassen he!

7. BabyWish91

BabyWish91 Fanatiek lid

31 mei 2010
    2.823
    0
    0
    Vindt het heerlijk om met vriendlief samen te zijn
    Groningen
    En volgens mij al talloze keren gezegt dat er geen streepje te zien is...
    Realistisch gezien is dat heel logisch, testen terwijl er nog geen innesteling heeft plaatsgevonden heeft geen nut.

Ik wou ook wel vanaf 5 dpo testen en dan elke dag, maar het kost je ook klauwen vol met geld.

Is toch zonde ? Dat je weet dat de test nooit positief kan zijn zo vroeg.
    Als je al dat verspilde geld opzij had gezet had je een mooie CB kunnen kopen voor als je posi test op je nod.
    Dus nogmaals en niet om aan te vallen en met alle goede bedoelingen: heb geduld meid.
    (En als jij bij je testen schrijft: Help, ik weet het niet meer, of wat moet ik doen, dan vraag je om advies toch. En de meeste hebben je vraag beantwoord met: Je bent nog erg vroeg, wacht een paar daagjes af. Vervolgens kom je diezelfde middag met een nieuwe test.)

Maar goed, hoop dat je snel duidelijkheid hebt en dat je voor de volgende keer weet dat je jezelf helemaal gek maakt met al die testjes zo vroeg.

8. coco73

coco73 Niet meer actief

daarin heb je gelijk babywish. dat is ook zo. maar blijkbaar is die testdrang zo groot, vandaar maar een eigen topic. maar snap jouw redenatie absoluut.

9. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    +1!!!!

Test wanneer je testen wilt Coco,het is jou geld,jou testjes en (helaas) jou teleurstelling;)
    Wij kunnen natuurlijk niet meer of minder doen dan een oordeel geven over je TEST!
    En niet of je moet testen ja of nee.

Morgen weer een test?;):cool:

10. mpo

mpo Fanatiek lid

27 jan 2011
    1.417
    0
    0
    Almere
    En AMEN!
    De lucht is weer aan het opklaren ;)

Op naar dikke vette positieve testen!

11. coco73

coco73 Niet meer actief

dank je melanie, dat is wat ik wilde zeggen, misschien zei ik het niet helemaal goed.

op naar de testen!

12. Linn84

Linn84 Fanatiek lid

2 nov 2010
    3.489
    1
    38
    Snap de rel niet zo... Er is hier toch niemand die zegt dat iemand niet mag testen? Waarom moet een advies dan zo opgeblazen worden? Hoop voor je dat je zwanger bent Coco, echt waar. Denk ook niet dat er iemand is die je dat misgunt. Wellicht verklaart het je beetje opvliegende reactie wel, de bekende hormonsters ;)
    Op naar een knaller :)

13. BabyWish91

BabyWish91 Fanatiek lid

31 mei 2010
    2.823
    0
    0
    Vindt het heerlijk om met vriendlief samen te zijn
    Groningen
    @coco: fijn dat je het snapt ;)
    Ik hoop natuurlijk ook dat je snel een posi test hebt en dat het moeilijk is om te wachten.
    (Maar ik weet ook hoe pijnlijk het is om steeds die confrontatie te krijgen met omo witte testen of tuurstreepjes :( )
    Die teleurstelling zou ik het liefst iedereen willen besparen, en dat iedereen gewoon lekker positief test !!

14. xylina

xylina Fanatiek lid

20 dec 2011
    1.678
    0
    0
    ik werk in de gehandicapte zorg voornamelijk nacht
    zuid holland
    feli nieuw zwangere....

15. LF84

LF84 Niet meer actief

Kan je vandaag of morgen nog keer test doen, dan misschien wel positief?

16. Marije1980

Marije1980 Fanatiek lid

14 mrt 2007
    3.785
    15
    38
    Twente
    Laten we gewoon testjes kijken. Daarom vind ik dit topic zo leuk, maar door al die discussies steeds minder leuk. We kijken of er een streepje staat en of iemand nou 1 keer of 30 keer per dag test en foto's plaatst moeten ze lekker zelf weten. Hoe vaker ze testen hoe meer we te turen hebben :D

17. BiancaElisabeth

BiancaElisabeth Fanatiek lid

25 jan 2012
    1.858
    1
    0
    Gelderland
    voor vandaag nog geen testjes???

18. Hellen1971

Hellen1971 VIP lid

16 dec 2008
    6.069
    1
    38
    Senior consulente Wmo
    Sliedrecht
    Ik gluur altijd wel even mee hier en hoopte zo op wat mooie testjes hier. Voor mezelf begin ik de moed al een beetje op te geven, maar ik kan zó bij worden voor mensen waar het al wel is gelukt.

Dus kom eens op met jullie testen, dames!

19. beccie86

beccie86 Actief lid

12 sep 2012
    299
    0
    0
    hier nog een fototje :)
    bovenste is van eergister( 1 dag vor nod)
    onderste van vandaag.
    kan het nogsteeds niet echt geloven
    Bekijk bijlage 299366

20. Hellen1971

Hellen1971 VIP lid

16 dec 2008
    6.069
    1
    38
    Senior consulente Wmo
    Sliedrecht
    Dat ziet er goed uit!