Gefeliciteerd Beccie86! @Melanie1986 : Nog niets meid? Misschien vind ze het nog te koud buiten en blijft lekker warm bij mama X Phar
Nou, zal ik jullie dan maar iets om te turen geven ? Vandaag 4+4 en voor het eerst is de teststreep donkerder dan de controlestreep. Zo snel al , bij mijn dochter had ik dat pas na 5 wkn.... Bekijk bijlage 299388
Haha, nou Brix, ik moet héél goed kijken, maar na veel laptop kantelen, ogen knijpen en het gebruik van een vergrootglas zie ik toch wel een streepje denk ik... Gefeliciteerd!
FF offtopic: ik heb me vorige week opgegeven voor Moeders voor moeders maar nog niets gehoord. Hoe lang duurde het bij jullie voor je gebeld werd?
Hallo dames, De reden waarom ik laatst Al een duidelijke streep op mijn ovulatietest had was omdat ik blijkbaar per ongeluk gevoelige testen van sensitest heb besteld. Nu is mijn test vandaag wel overduidelijk donkerder dan gisteren. Kan ik hem nu beschouwen als positief? Ben nu op dag 12. Heb meestal pas een positieve test ongeveer ergens vanaf dag 17-20. Een keertje op dag 15. Hieronder de foto.
volgens mij is die nog ietsiepietsie lichter dan de controlestreep, maarre als ik jou was zou ik zeker een leuk setje aan doen en een leuke avond er van maken hihi Dan weet je zeker dat je op tijd bent want dit lijkt niet lang meer te duren