Hee meiden, Vanochtend weer een testje gedaan en hij is wel een stuk duidelijker dan de vorige maar nog wel steeds erg licht.. Zien jullie iets? In het echt is het streepje duidelijker (zoals iedereen altijd zegt, haha) moeilijk om op de foto te krijgen.
Fem gefeliciteerd Bunny, mooi zeg! Die knalt zeker Manouk, ik zie zeker wel wat, hoop dat je snel donkerder gaat testen!
Ik weet, de kruidvat ovulatietesten zijn hier niet erg populair en betrouwbaar, maar goed Ik was gewoon benieuwd na mijn ma of ik alweer een eisprong zou hebben. Ik temperatuur ook en eergisteren (woensdag) ging mijn temp. in een dip en leek mijn slijm wel op vruchtbaar slijm. Mijn temp. was gisteren ook laag. Vandaag was hij weer behoorlijk omhoog gegaan (0,7 graad). Als ik kijk naar de testjes dan lijkt dinsdag 15-01 de donkerste (niet zo donker als de teststreep helaas). Die van vandaag is echt heel licht. Misschien heb ik dus alweer een eisprong gehad Ik voelde gisteren ook een steek in mijn linkerzij. Ik kon voor de pil ook altijd links mijn eisprong voelen. Tijdens mijn vorige zwangerschap was de eisprong duidelijk rechts geweest, want dat had de gyn. op de echo gezien. Ik vind het allemaal best spannend. Ook al lukt het deze ronde nog niet, wat ik niet zo snel verwacht, dan ben ik ook al blij als mijn menstruatie weer snel normaal is.
Inderdaad 14,15 en een beetje 16, succes met strks testen, zie dat je een vlindertje hebt, wel fijn dat je toch weer een ei hebt gehad na deze mk, duidelijke ovuitesten Ook lekker geklust dan....
Ja, ik weet ook niet wat ik ervan moet denken. Ik vind die dingen wel vaag. Het is ook de eerste keer. En het schijnt dat je bij kruidvat echt een heel duidelijke streep moet hebben. We wachten het gewoon af. Misschien ook wel fijn als er straks een gewone ongi komt en je meer houvast hebt.