Foto's plaatsen van vage ( en duidelijke!) ovulatie en zwangerschapstesten ->deel 19!

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door lydia1986, 9 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. poppedop

poppedop Lid

25 dec 2012
    52
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh echt???? Dat geeft me wel n beetje hoop heb al 8 Ovu testen gedaan en zien er elke dag hetzelfde uit! Het test streepje ietsjes lichter dan controle heel frustrerend! Vraag me echt af of die ovulatie nog wel komt...

2. BabyWish91

BabyWish91 Fanatiek lid

31 mei 2010
    2.823
    0
    0
    Vindt het heerlijk om met vriendlief samen te zijn
    Groningen
    @djoon: ik zie dat je wel erg lange cyclussen hebt.
    Al naar laten kijken hoe dat komt.

Ik had ook hele lange cyclussen en ik bleek pcos te hebben.

3. k84

k84 Actief lid

1 nov 2012
    242
    0
    0
    NULL
    NULL
    #83 k84, 9 jan 2013
    Laatst bewerkt: 9 jan 2013
    Hoi,

Ik lees al een tijdje met jullie mee en wil jullie mijn eerste ronde ovulatietesten laten zien. IK heb tot op heden geen tweede streepje gezien. Vanmiddag plots een licht streepje en nu een streepje bijna even donker als de teststreep. We hebben gisteren nog geklust en waarschijnlijk morgen weer. Zitten we dan goed? Wat denken jullie. Mijn eerste cyclus was erg lang. zou het nu dan een eisprong gaan zijn na 20 dagen?

Bedankt alvast voor de reacties!

Ps foto is wat vaag; krijg hem niet helderder. Hoe snel kan de lijn stijgen normaal? Tussen heel licht en bijna even donker zat maar 4 uurtjes vandaag (18.00 /22.00)

Bijgevoegde bestanden:

4. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Helaas is dit geen fijne test....ze geven erg vaak valse streepjes...
    Ik zou een kruidvat testje doen.l.l.

5. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Kan Gewoon volgens mij dit....sexen maar hoor:D en natuurlijk doortesten om te kijken of ie nu is geweest;)

6. xylina

xylina Fanatiek lid

20 dec 2011
    1.678
    0
    0
    ik werk in de gehandicapte zorg voornamelijk nacht
    zuid holland
    k84 have fun;)

7. poppedop

poppedop Lid

25 dec 2012
    52
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dames vraagje, worden jullie positieve Ovu testen later lichter bijv de volgende dag of paar uur later of blijven ze even donker????

8. void

void Fanatiek lid

19 mei 2012
    2.356
    19
    38
    0161
    Gefeliciteerd nieuwe zwangere! Een fijne kerst gehad zo te zien ;) ! Mooie testjes meiden!

9. Zwangels

Zwangels Fanatiek lid

22 jun 2012
    3.350
    450
    83
    Vrouw
    Schoonebeek
    Hey dames,

Is er nog iemand wakker?
    Zit met een vraag, ik heb zo'n uiterst gevoelige midstream zwangerschapstest van 123thuistesten. Er staat in de gebruiksaanwijzing dat je dan al 6 dagen voor je nod kunt testen. Wie heeft hier ervaring mee?

10. BiancaElisabeth

BiancaElisabeth Fanatiek lid

25 jan 2012
    1.858
    1
    0
    Gelderland
    Zwangels;

Ik heb ze ooit eens gehad en gebruikt, gaven negatief aan en bleek ook negatief.

Bij mijn eerste icsi poging had ik ze van bekant alle merken, bijna alle testjes waren positief, verschilden alleen qua kleur...
    Uistlag was ook positief.
    Ik weet niet hoeveel je er hebt gekocht? als je er meer dan een hebt, en je twijfelt of je zwanger bent; gewoon doen...
    Al kan het uiteraard nog wel te vroeg zijn, houd dat wel in je achterhoofd meis

11. Zwangels

Zwangels Fanatiek lid

22 jun 2012
    3.350
    450
    83
    Vrouw
    Schoonebeek
    Ik heb twee gratis bij mijn dipsticks gekregen. En heb ook verschillende testen in huis, midstream, casette, dipsticks en cb digitaal met indicator.
    Bedankt voor je reactie! Wil pas zondag testen eigenlijks, maar toen ik net die gebruiksaanwijzing dacht ik hmm misschien toch eerder testen. Mijn gemiddelde cyclus van de laatste 5 maanden is 26 dagen en zit nu (donderdag) op cd 22 dus zit nu ongeveer 4 dagen voor mijn nod, en ga ik van de langste cyclus uit dan is het die 6 dagen voor mijn nod. Pfff die testdrang ook!

12. mummy28

mummy28 Actief lid

13 nov 2012
    260
    0
    0
    NULL
    NULL
    Even een foto, ik weet dat ik te vroeg Ben. Maar zo stom om al testen in huis te hebben!

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      13,8 KB
      Weergaven:
      80
  13. Jennifer2106

Jennifer2106 Fanatiek lid

23 nov 2012
    4.203
    1
    0
    Zuid Holland
    Ik zie helaas niks meis. Kan ook door de foto komen.

14. BiancaElisabeth

BiancaElisabeth Fanatiek lid

25 jan 2012
    1.858
    1
    0
    Gelderland
    Mummy28, op mij mobiel zie ik em ;) spannend meid.

Zwangels, ik heb deze zwangerschap 4 dgn voor nod ook licht getest, dus het kan :)
    Bij mijn zoontje testte ik pas na 14 dagen overtijd te zijn positief, en bij mijn dochter ruim een week voor nod.... t blijkt dus dat echt alles mogelijk is :)
    Succes meis, ik duim met je mee :)

15. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Mummy,ik meen wel iets te zien.
    Heb even je foto bewerkt:)
    Kijk:

16. hammelientje

hammelientje Actief lid

3 jan 2011
    221
    0
    0
    katwijk aan zee
    Thanks allen! We hadden niet verwacht dat het in ronde 1 gelijk raak zou zijn!
    Bij de 1e keer was het ook in 1 keer raak maar werd mk!
    Bij onze dochter binnen 3 maanden en nu weer!

Volgende week intakegesprek bij de vk en dan door gestuurd worden naar het zh!
    Heb geen zin in weer een rotzwangerschap dat met 32 wk mijn vliezen breken en het kindje met 33,3 wk geboren word!

17. Jane1981

Jane1981 VIP lid

21 sep 2008
    7.451
    98
    48
    Omgeving Utrecht
    Mummy, op de iPad zie ik hem.

18. mummy28

mummy28 Actief lid

13 nov 2012
    260
    0
    0
    NULL
    NULL
    thanx melanie voor het bewerken. heb de test even buiten in het daglicht bekeken. er mijn twijfel is weg, er is duidelijk een tweede roze streep. weet wel dat ik roeg ben en dus nog even rustig moet afwachten

19. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Zie wel iets maar weet niet zo goed of die grijs of roze is.....

20. Renske19

Renske19 Fanatiek lid

14 jun 2011
    2.954
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd nieuwe zwangere! Gaat de goede kant op!

Babywish.. Gefeliciteerd met je echo en nog wel zwanger van 2 ook. Super! Geniet ervan

Deel Deze Pagina