Foto's plaatsen van vage ( en duidelijke!) ovulatie en zwangerschapstesten ->deel 19!

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door lydia1986, 9 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Linn84

Linn84 Fanatiek lid

2 nov 2010
    3.489
    1
    38
    Zie wel wat, maar kan niet zo goed beoordelen of dit nou positief is... Een paar uur erna klinkt niet echt goed. Wat een narigheid zeg als je al zo lang zit te wachten...

2. Ros84

Ros84 Fanatiek lid

25 nov 2010
    3.479
    2
    36
    hee Linn, ben je hier ook gezellig aan het meeturen? ;) hopelijk snel een mooie tuur- of beter: knáltest van jou!

@DeNageltjes ik lijk in de verte ook -iets- te zien maar idd wel erg licht voor je NOD.. spannend hoor, zit niks anders op dan af te wachten en over een dag of twee nog eens testen?

@Marleen86 ik zie héél vaag een licht tweede streepje, hoe lang duurde het voor deze verscheen? (omdat je vraagt of het evt een indroogstreep is) .. lastig om er iets over te zeggen, zeker omdat je cyclus al zo lang duurt... ook voor jou helaas afwachten en over een paar daagjes nog eens proberen, dan zou hij toch iets duidelijker moeten worden

@ladygaga herkenbaar hoor, ik werd na een week ook ineens zó onzeker en in een opwelling testje gekocht en gedaan en was gelukkig ook een mooie knaller. Lekker genieten nu!

succes ladies

3. marleen96

marleen96 Niet meer actief

@Ros84, Nou ik werk in de zorg en heb hem om half 7 gedaan. Het was nog donker buiten en kon toen nog niet zoveel zien. Ben naar mijn werk gegaan en heb hem later weer voor de dag gehaald en toen dus dit tuurstreepje. Als ik hem in het licht houd is hij wel roze en niet geel of wit. Vaag hé haha

4. Sillepil

Sillepil Actief lid

20 jan 2010
    376
    4
    18
    NULL
    NULL
    Omdat ik vorige maand erg rommelig ongesteld was (een dag bloeden toen weer niets toen weer een paar dagen bloeden etc) weet ik niet precies op welke cyclusdag ik zit. Geen ovutesten gedaan, maar ik vermoed vandaag of anders morgen ongesteld te worden. Vandaag een testje gedaan en dacht een vaag streepje te zien. Heb er wat druppels water bij gedaan toen de test geel begon te worden en het streepje is duidelijker!

Heb geprobeerd 'm op de foto te krijgen.

Mijn vraag aan jullie. Wat is jullie ervaring met paar druppels water op de test doen, zorgt dit voor vals positieve streepjes?

Bijgevoegde bestanden:

• foto.jpg
      foto.jpg
      Bestandsgrootte:
      10,5 KB
      Weergaven:
      138
  5. Sillepil

Sillepil Actief lid

20 jan 2010
    376
    4
    18
    NULL
    NULL
    Pff, zo moeilijk op de foto te krijgen. Slecht licht ook. Mmm, misschien is deze beter..

Bijgevoegde bestanden:

• 22-jan.jpg
      22-jan.jpg
      Bestandsgrootte:
      21,2 KB
      Weergaven:
      106
  6. Sillepil

Sillepil Actief lid

20 jan 2010
    376
    4
    18
    NULL
    NULL
    Hmm, die was niet veel beter :(

Maar goed. Mijn vraag blijft hetzelfde. Wat is jullie ervaring met twee druppels water bij een test doen om het gele weg te krijgen. Geeft dit valse streepjes?
    De test is hier natuurlijk eigenlijk niet voor gemaakt...;)

7. Linn84

Linn84 Fanatiek lid

2 nov 2010
    3.489
    1
    38
    Geen ervaring met water bij testen doen. Ben er om eerlijk te zijn niet zo'n fan van ook, als het het resultaat ten goed zou komen zou het wel in de gebruiksaanwijzing staan toch? (maar dat is mijn mening)
    Heb hier van iemand gelezen dat die enkel met water een positieve test had.

8. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ja in de verte een dunne streep.....die is meestal negatief.

9. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Zie idd een heeeeeel licht streepje.....maar is die roze?

10. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Hahaha :D mooie test meid! Komt helemaal goed;)

11. Esther15

Esther15 VIP lid

20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    Nieuwe zwangere gefeliciteerd.

Ook veel twijfeltesten gezien, ik duim meiden voor een knal test!!

R85 nee ik heb nog niet getest. Als ik de ovu test weghaal gooit FF mijn ei naar cd16, dus ik wacht nog braaf even af (zegt ze met gierende zenuwen)

12. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Je hoeft ook niet perse op je nod een duidelijke test te hebben hoor....misschien was je ei later of een late innesteling of je maakt laat hcg aan...

Ik zie idg wel wat op je testen....over 2 dagen zou de streep duidelijker moeten zijn:)

13. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Moeilijk omdat je zo lang hebt gewacht met de foto maken. Maar de streep stond er dus ook niet gelijk?
    Zie wel iets maar of het een posi testje is durf ik niet te zeggen.

14. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Hmmm toch wel duidelijk hè!
    Morgenvroeg zou ik weer een testje wagen hoor;)

15. Vlinder24

Vlinder24 Fanatiek lid

24 feb 2010
    1.372
    3
    38
    De nageltjes.. Is de bovenste test van 22 of 27 juni??

Jouw testen geven mij ook hoop :)

16. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Zie eigenlijk niet echt een roze streepje:(

17. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ja ik heb het wel eens gehad......dan stond er wel al een vreemd streepje op de test en na het water werd die duidelijker.

18. Danoontje01

Danoontje01 Bekend lid

24 nov 2011
    693
    0
    0
    Overijssel
    Ben ik dan echt vlak voor m'n 3e icsi natuurlijk zwanger geworden?????

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      21,5 KB
      Weergaven:
      40
  19. Tweekids

Tweekids VIP lid

26 aug 2012
    13.148
    330
    83
    Vrouw
    Kraamverzorgster & hypnobirthing docent

Ik denk het wel , gefeliciteerd:D

20. Arian

Arian Fanatiek lid

6 dec 2010
    1.587
    36
    48
    Veel licht positieve testjes! Ik duim voor jullie meiden!

Het is bij mij eigenlijk niet de bedoeling om nu alweer zwanger te zijn, zie banner;).. (Met keizersnee)

We hebben het 2 weken terug, 1x veilig (!) gedaan! En nu sinds vorige week allemaal vage klachtjes, die ik bij mijn dochter ook had.. Maar sinds de bevalling nog niet weer ongesteld geweest...
    Ik weet niet wat ik er van moet denken.. Afgelopen zaterdag een testje die bijna niet te zien was, en zondag 1 die er wel heeel licht was, en gister deze test.. (pagina 104) Vandaag niet getest, maar heb vandaag testen besteld..
    Zijn er meer die wat op de test zien? Of klopt de test niet, als de eventuele streep dicht op de C-streep staat?

Deel Deze Pagina