Ladies, Ik heb 9 dagen geleden pregnyl 5000 gespoten, ik weet niet waarom ik het deed maar ik heb met een ovulatietest gedaan, is ie nog positief? Dit klopt toch niet?
Is 9 dagen niet heel kort om nu al te testen ? Op een zwschapstest zou je dan nu ook nog streepjes zien van de pregnyl? Zo ja dan zie je idd ook gewoon nog iets op een ovutest
Je kan idd nog positief testen van pregnyl, maar hoeft dus ook weer niet. Heb zef al op 8 dgn na pregnyl getest en zie mijn banner, echter mijn overduidelijke test was 14 dgn na de pregnyl. Maar het kan dat ovutesten reageren op hcg, en aangezien je pregnyl hebt gespten kan dit resultaat niet anders zijn dan van de pregnyl. Staat trouwens ook in de gebruiksaanwijzing dat ovutesten reageren op hormoonhoudende medicijnen zoals pregnyl.
Nou dames tweede dag van de test. En het is nog steeds vaag. Maar ik hoorde dat testers van predictor niet te vertrouwen zijn. Ik ga vandaag 2v5 kv test halen. En btw mn vriend ziet niks. Hij zegt het is omo-wit
@mpo: idd, en heel bijzonder ook. Had een dubbele eisprong bij deze iui, maar nooit verwacht dat er daadwerkelijk 2 bevrucht zouden worden en ook niet verwacht dat ze allebei zouden innestelen
Ik had net een posi overgestapt laten zien aan jullie. Kon het uiteraard niet laten en heb een zwangerschapstesten gedaan. Heb 9 dagen geleden pregnyl gespoten, maanden hiervoor wel eens test gedaan na 7 dagen pregnyl en toen was hij omowit. Dit 2e streepje stond er al na 2 min. Wat denken jullie?
Ik zie zeker een streepje. Als het van een zwangerschap is zou hij de komende dagen donkerder moeten worden. Heb je iui gehad of gewoon ter ondersteuning van je cyclus? Dit is trouwens het topic wat ik toen geopend heb, mijn foto's staan in mijn album bij cryo. http://www.zwangerschapspagina.nl/ovulatie-zwangerschapstesten/408356-8-dagen-na-pregnyl-5000-a.html
Ok, het word spannend dus. Maar dat je eerder na 7dgn pregnyl omowit had wil helaas nog niet zeggen dat het nu ook zo is. Eerste keer had ik op dag 11 nog een vaag streepje, tweede keer op dag 7 niet meer dus tsja het kan wisselen helaas. Dat is het rotte met pregnyl.
Nou Jane, Jou onderwerp geeft me hoop! Zal wel wat zijn, heb 9 maanden clomid gebruikt, nu 1x niet omdat ik mijn ei precies met kerst had en ze niet open waren en dan... Zou het??
*dat ik dit nog een keer zou zeggen * geduld is een schone zaak. Bij mij duurde het dus nog bijna 6 dagen dat het echt duidelijk was.