Danoontje sterkte meis. En ook sterkte en succes met poging 3? Of omdat t afgebroken is poging 2? Geef de moed niet op, ik ben via IVF zwanger...
Oke maar bij ons zeiden ze meteen icsi... Vaag hoor. Misschien lukt het wel met iui, maar ik ga morgen alles bespreken. Maar dit geeft hoop... De 2e poging is afgebroken omdat het niet goed ging met stimuleren.
Ik zie een mooi licht roze streepje even afwachten of je bloedverlies stopt maar hij is zeker wel licht positief
Dank jewel staartje... Ben nu zelfs aan het googlen op het verschil tussen menstruatie en innestelingsbloeding.. Hopelijk is het het laatste, maar verwacht het eigenlijk niet Stel dat het een vroege miskraam is.. Wat eventueel zou kunnen, omdat ik wel verschillende symptomen heb. Zoals een zwangerschapsstreepje op mijn onderbuik en felblauwe aders (dit had ik bij mijn dochtertje ook.. Is dit dan ook de eerste nieuwe dag van mijn cyclus?
Gisteren hier een foto van een superlicht kv testje geplaatst maar vandaag nog eens getest met een vroege test van cb en nog een kv testje maar beiden negatief. Heb nu al een aantal dagen echt last van menstruatiegevoel en gisteren enorme steken dat ik haast door de grond zakte en vandaag veel last van mijn buik en rug. Snap er echt niks meer van, heb alle klachtjes van een ei twee weken geleden gehad en nu alsnog nega testen. Misschien dan nu toch pas mijn ei, maar niks wijst erop behalve pijn in mijn buik en rug. Maar goed alles kan. Misschien waren die streepjes dan wel daarvan. Ik geef het op, vrouwenlichamen zitten maar raar in elkaar.
Hoi. Ik zou hier ook graag een fototje plaatsen van de vage test die ik heb. Een licht tweede lijntje, zelfde dikte als de controlestreep. Natuurlijk test ik morgen ochtend opnieuw. Ben 3 tot 6 dagen overtijd. (redelijk wisselende cyclus) Ik hen m in mijn fotoalbum geplaatst. Kunnen jullie hem dan ook zien? En jullie oordeel vellen? Ik kan het niet geloven
Danoontje; Oke maar bij ons zeiden ze meteen icsi... Vaag hoor. Misschien lukt het wel met iui, maar ik ga morgen alles bespreken. Maar dit geeft hoop... Bij ons zeiden ze dat ook, alleen hebben wij zelf om IUI gevraagd, onze Gyneacoloog zei; meer kans op de staatsloterij dan op een natuurlijke zwangerschap.. Maar werd toch zwanger, en Tuurlijk het is een wonder, maar wonderen bestaan dus. Ik wens je heel veel succes!! X
Dank je wel voor de felicitaties hoor, maar de kans dat ik zwanger zou zijn is echt minimaal. (Ook niet in de planning) Ga er ook vanuit dat deze testen gewoon raar zijn. Heb matcare gemaild eroverVoordat ze iemand blij maken met een dooie mus.
Eerste maand ovutesten en denk dat ik een eitje ben tegen gekomen, positiever moet hij niet zijn denk ik he? whieee
Hoi dames, nieuw hier in dit onderwerp. Deze maand voor de eerste keer begonnen met ovulatietesten. Kunnen jullie hier even je kundige ogen over laten gaan? T zijn wel duidelijk 2 strepen maar zou ie morgen donkerder zijn? Vanavond romantisch de kaarsjes aan of dagje wachten? Bedankt alvast!