gefeli posi-testers.. floor32 .. ik wil je roze wolk niet doorprikken hoor maar ik heb zeer zeker wel roze indrogers gehad! en nog duidelijk ook ... volgende dag was er niks meer te zien... ik zou toch echt wachten met juichen tot je een posi resultaat hebt binnen de afleestijd... als die morgen binnen de tijd pos is dan wil ik je natuurlijk van harte feliciteren met je zwangerschap!
Missiej...astu u vraagt wij draaien haha Helemaal hyper hier, binnen de afleestijd en nog duidelijker dan vanmorgen. Vanmorgen een uur niet geplast en veel koffie en nu drie uur niet geplast en op de foto is die nioet zo duidelijk als in het echt
floor32 dan neem ik direct mijn woorden terug en dan wens ik jou heeeel veel geluk voor nog 8 maanden!! gefeliciteerd!!!
Weer zo snel (durf het bijna niet te zeggen ) We hebben op 1 januari toen onze dochter haar eerste losse stapjes zette besloten ervoor te gaan...
Hier een test van mij.. Waarom zit er zo'n roze gloed overheen van links naar rechts? (Of het ligt aan mij haha)
Wanneer heb je de foto genomen? Ik heb dit met de testen van z&k, daar moet ik echt even wachten voor de achtergrond weer wit is...