Ik hoop morgen een donkerder test te kunnen showen !! Ik durf bijna niet blij te zijn door die vmk's. En de kramp nu, hoewel ze anders voelen. Op een tweede test zie ik ook nog iets, maar lichter. Ik moet ineens nl heel veel plassen en deze test is met véél meer verdunde urine gedaan. Als ik niet ga bloeden doe ik morgen de kv. Temp is nog hoog.
Ik heb vanmorgen een cb gedaan die deze maand ging vervallen ( dat krijg je met testen te kopen ihet begin met het gevoel, die ga ik snel kunnen gebruiken) daarna een kv gedaan om te kijken of hij echt al wel niet vervallen was..... Pregnyl is geleden van maandag de 14 e in de avond.. Kan toch niet meer van de pregnyl zijn e?!
Ik zeg zwanger toekan! Wat een mooie positieve testen komen er voorbij! Zelf 2 jaar geleden die van sensitest gebruikt en erna die van kv en clearblue toen het zover was Alle zwangeren gefeliciteerd!! Hopelijk mogen wij dit jaar ook weer een positieve test in handen houden
Gefeliciteerd zwangeren!! hier een tuurstreepje omdat ik t toch niet kon laten, het is een dipstick van 123testen. Het vage streepje verscheen gelijk....alleen wel megavaag dus vriendlief ziet hem ook, maar vindt dat we moeten afwachten gezien vaagheid van streepje. ik weet niet hoe ik hem beter kan fotograferen, want op foto is t amper te zien, maar geloof mij: ik ga echt geen omowitte test fotograferen voor jullie het voelt alsof ik toch ongesteld ga worden vandaag of morgen, dus ik denk dat het mis is. dacht eerst dat ik vandaag ongesteld moest worden, meestal cyclus van 25/26 dagen, maar soms zit er een van 28 tussen, dus kan maar zo dat het pas dinsdag zo ver is. Ben na afgelopen bevalling na 5 weken weer ongesteld geworden en dit moet dan 2e keer worden. Eerdere testen deze week waren zo wit als wit kan zijn Bekijk bijlage 301873
Juffie : ik zie hem! Toekan dat lijkt me zeker niet meer van de pregnyl. Dat is bijna 2 weken geleden toch? Dus ik zeg ook: zwanger!
Hellen, ik zie je streepje hoor, mijn duimen draaien overuren! Toekan, dat is geen pregnyl meer, gefeliciteerd meis je bent zwanger.
Hellen ,juffie en toekan VAN HARTE !!!! Ovulatietestje de onderste van vandaag CD17 en mijn ff staan in mijn handtekening : Bekijk bijlage 301887
@Lov als jij hem ziet...dan... echt...ik hoopte al zo dat je even online zou zijn, want jij hebt tot nu toe toch echt beste oog ervoor! Oe spannend..... moet wel komende dagen donkerder worden die streep..dus overmorgen nog maar testje (als ik niet ongesteld word)