Weet het dat het vroeg is en ben er ook nuchter in! We zullen het dinsdag nogeens bekijken Wat bedoel je met niet noemenswaardig? X
Ik heb er geen verstand van maar hij lijkt bijna positief!!! Dus hup sleur je man vanavond en morgen avond het nest in
Test van gisteravond,morgen 1 week na terugplaatsing van een blasto(ontelbaar cellige)deze test.tweede foto van vanochtend.tsja...digitaal liegt niet he.... Mag officieel donderdag testen van het ziekenhuis,woensdag is 2 weken na punctie dus die dag hou ik zelf aan. Zo bang dat het weer mis gaat net als de voorgaande keren....
Spannend Yj...Hoop echt voor je dat het goed mag gaan! Voorzichtig gefeliciteerd. Alle anders dames ook feli met jullie mooie posi testen!
Nu ik nog eens kijk zie ik dat de controlestreep ook verder naar links staat.. Spannend hoor! Hopen dat ie over 2 dagen donkerder is! (Of morgen al als je niet kunt wachten ) Liefs
Ja ik heb de test open gehad, dus heb de test mss wat naar links geschoven. Vorige maand had ik ook een licht streepje en werd ik ook ongi.Maar deze is duidelijker! En bijna niemand kon toen wat zien hier op de pagina. Spannend!