@linnepina, ik zie ook zeker het 2e streepje wat je bedoelt!! hopelijk heb je over een paar dagen gewoon een duidelijke test!!! <3
Ben blij dat jullie het nu ook zien! Dan ben ik toch niet gek!! Haha. Geeft ook een beetje hoop. Heb hier wat ongi krampen gehad. Mawr nog gern roze of bruinverlies. Heb ik normaal wel in combi met de menstruatiekrampen. Zou ik morgen nog eens testen of zeggen jullie dat ik dan ook niet veel zie?
Linnepinna, ik zie een heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel licht streepje op die laatste foto's Alle zwangeren gefeliciteerd! Waar staat die boom?
Ik zie een mooi licht roze streepje hij staat wel op de goeie plek hoor voorzichtig gefeliciteerd op naar een knal test
Hallo dames daar ben ik weer.......eindelijk!!!!! Het heeft even geduurd.......heb helemaal geen symptomen. Dus ik dacht 2 dagen overtijd, ik doe eens een testje.... met dit resultaat. Heeft iemand ervaring met z&k testen?
Top! Dankjewel....het is zo onwerkelijk omdat ik verder geen symptomen heb......straks nog maar eens een kruidvattestje halen!
Ik heb zelf ook een aantal keer getest met z&k testen en nog nooit zo'n duidelijke test gehad, zelfs niet met pregnyl, dus ik zeg gefeliciteerd en geniet er maar van.
Ladies, hebben jullie dit ook wel eens gehad? 2dagen geleden zag mijn ovutest er zo uit, gisteren bijna wit, en vandaag weer iets donkerder. Ik krijg echo's in het ziekenhuis dus ik weet dat ei gelukkig wel groeit.., raar toch? Voortaan maar geen ovutesten doen.. Klopt niks van! Alle 3 de keren met ochtendplas gedaan!
Je kan hele cyclus door lijntjes plassen. dat is nog steeds negatief en kan wisselen in sterkte. Pas als de lijn net zo donker of donkerder is is die postief. maar dit zijn kruidvat ovu testen toch? die stonden bekend als te lang positief aangevend.. maar weet niet of dat nog steeds geld.
Lieve meiden, Sorry dat ik weer ff binnen val.... (Ben op mijn werk) Vinden jullie de stijging genoeg?? Hij was op de foto nog aan t opdrogen (na 3 min gemaakt) Pfff....ben zo onzeker na mijn vmk!
Liefkleintje, het lijkt erop dat de lijn dikker wordt! Alvast voorzichtig gefeliciteerd!! Over 2 dagen nog eens testen om te kijken of je hcg stijgt? En heb je de cb met indicator al gedaan?