Ik had wel echt knalpositieve ovulatietesten van Z&k. Maar ik had ook een knalpositieve zwangerschapstest....
Ok! Waren dat ook gevoelige ovulatietestjes? Bij sensitest heben ze nu gevoelige testjes die nog een keer zo gevoelig zijn als de normale.
Zwangeren: Gefeliciteerd.... Linnepin: Ik denk dat je jezelf de kop gek maakt meid .... Ik weet hoe moeilijk het is maar stop ff met testen zoek ff afleiding (is heel moeilijk en ik kan t weten) maar kv test ook heeeeeel licht op einsprong. En als je tegen de nod aanhangt komt t zo met die zenuwen ook niet door... En ik had 2 weken geleden een positieve kv test en had toen een hormonen producerende eiblaas die niet sprong dus waarschijnlijk een cyste. Als je zekerheid wil ga naar je ha voor bloed test op hcg en andere hormonen.... Snap dat je t zeker wil weten maar zo kom je niet verder.
Ik zie niks, behalve een oude test. Na hoelang is deze foto gemaakt? Hij is gelig en dus echt niet goed te zien. Druppel er eens 2 druppels water in en post dan even opnieuw een foto?
kan eerlijk gezegd niet goed beoordelen of het een recht streepje is? Kun je niet een foto maken bij meer daglicht en dichterbij?