Heb er nu wat meer water opgedaan, is inderdaad aan het wegtrekken nu.... als ie klaar is maak ik nieuwe foto's
Ik gebruik anticonceptie maar voelde mij zo raar, dus dacht ik doe even een test om dat uit te sluiten..
ik kan niet overtuigd zeggen ...die is positief sorry... Lijkt wel alsof ik alleen maar negatief kan doen meiden maar bedoel het goed he
Snoeptomaatje ik vind t meer ook een soort indrooglijntje lijken, en iets te ver naar links, dn positief streepje, maar kan t ook mishebben? zie namelijk naast t ''streepje'' een witte streep staan waar de teststreep hoort te staan...maar hoop voor je dat t toch positief is.
ja dat er iets staat is duidelijk....mar eerlijk is het een vreemd streepje. Morgenvroeg gewoon weer testen
Hihi... het zou gewoon heel bijzonder zijn, in de eerste ronde al! Vorige 2 zwangerschappen lieten lang op zich wachten... Nog even afwachten! Zit niets anders op
Water doet wonderen.. Even een voorbeeld, deze test is ruim 12 mnd oud. En die vlek die er nog zit dat is van mijn make up kwastje. Test was wat vies wilde dat weg vegen...