ik plaats hem hier ook nog effe morgen of overmorgen me nod (in de test lijkt dutje te zitten...kan dat kwaad is zw test van sensitest hier orgineel en negatief Bekijk bijlage 318757 Bekijk bijlage 318758
ik plaats hem hier ook nog effe morgen of overmorgen me nod (in de test lijkt dutje te zitten...kan dat kwaad is zw test van sensitest hier orgineel en negatief Bekijk bijlage 318757 Bekijk bijlage 318758 nog 1 foto van dichtbij Bekijk bijlage 318780
Ik hoop dat hij donkerder wordt Smiley!! Hier mijn ovutest sta te trillen want hoop zo dat het hem nu mag worden voor een plakbeeb na de miskramen... Bekijk bijlage 318805 Liefs
wow nimme dat is een knaller... wanneer was je eisprong dan op mijn zw test zie je wel wat heeeel licht als je hem in licht houd op me fotoos zie je het moeilijk..sommige zien wel een streepje duim voor je nimme
@smiley3: soory ik denk ook dat hij negatief is. Zie op de foto geen tweede steepje.. Hopelijk is hij over 2 dagen donkerder.. @nimme: Ziet er goed uit.. Veel klusplezier vanavond
hihi die autocorrectie bij sommigen Thx iedereen! @ Smiley ik heb deze test gedaan dus eitje moet nog springen gaan voel een verdovend en pijnlijke liezen baarmoeder ook gisteravond na het gezellig zijn.
Ik krijg mijn test niet geupload maar 2 strepen, net getest! Mijn zoontje is nog maar 5 maanden dus dit komt erg onverwacht! Pff helemaal van de kaart!
Zo dat is snel anoniemass. Gefeliciteerd! Was het wel gepland dan? En ben je van je zoontje natuurlijk bevallen? Geniet er lekker van! Xx
Nee zeker niet gepland, wel gewenst zeker weten! En natuurlijk bevallen van Damian ja! 1x zonder condoom, het is n wonder echt pff maar ben stiekem wel heel blij!
Hier is mn test, Geen idee hoever ik ben. Dit kan toch geen vals posi meer zijn he? Is een 2x5 van kruidvat met middagurine.