spannend had ik dus 3 april laat na 00:00 met klussen en de 4e is die gesprongen (had sochtends nog een piek en uurtje erna gelijk negatief!!!
Zie een licht streepje, maar volgens mij staan deze testen daar bekend om.... ook al ben je niet zwanger
Ik zie ook een dun streepje Cakeje. Kun je de test niet uit de houder halen en opnieuw een foto maken? Zien we het denk ik beter?
Poeh dat is een lastige zeg! Moeilijk te zien, zie een heel dun streepje. Heb je niet meer testen liggen?
Ik heb een onregelmatige cyclus, vanaf 4-4 al aan het testen met ovu testen van sensitest. Maar nog steeds geen knaller volgens mij. Nu vandaag weer een test gedaan wat denken jullie?? is dit dan een duidelijker ovu test??? En heeft iemand er ervaring mee dat de ovu testen dus telkens een licht streepje blijven geven?? Want bij sommige zie ik soms ook dat er maar 1 streepje staat.... Ik ben heel benieuwd..ik hoor het graag
Gefeliciteerd nieuwe zwangere!! Nieuwjaar: elke vrouw heeft LF in haar urine, het ligt er maar net aan hoeveel. Dus ja, je kan de hele cyclus lichte streepjes hebben op je ovulatie test. Daarom moet bij je piek ook het test streepje minstens net zo donker zijn als je controle streepje.
ik ben helemaal aan het stuiteren en vol ongeloof, mijn manneke moet ook nog is werken tot 11 uur vanaaf dus ik kan het nog niet met m delen ook niet pfff
Je leest vaak vals positief over deze testen maar toen ik zwanger was van me dochter bevestigde deze test toch echt dat ik zwanger was. . Bij mij heeft die test nooit valse uitslagen gegeven
Ik wil niet lullig zijn, maar dat lijkt op een penstreepje.. Volgens mij moet de test streep even breed zijn als de controle streep...
Hey dames, Ben pas deze maand echt begonnen met ovulatietesten. Maar ik heb veel testen "verpest" denk ik omdat mijn ei eerder had verwacht. Ik denk dat die van 12-04 positief was, maar die van 5-04 vind ik ook wel donker..Vind het nogal verwarrend.. Vorige maand had ik op cyclus dag 2 al een donkere test. Ik snap er niks van! Help !
springxsummer was de test bij jou ook eerst zo met een dun streepje, ik hoor vaak een streepje is een streepje ook als is ie heel licht....