Helemaal goed mer!! Wat een heerlijk forum toch. Kan ook bijna niet wachten tot ik een mooie test kan posten!!
Hallo Dames, Ik had een vraagje over bovenstaande testen. Vanmorgen een test gedaan met sensitest. Deze gaf als je heel goed kijkt, helemaal links in het hartje een heel klein streepje. Aangezien ik te nieuwschierig was, ook maar een kruidvat test gedaan. Je raad het al, ook deze gaf geen zekerheid. Hier kwam ipv een verticaal streepje, een horizontale streep. Iemand ooit ervaring gehad met 1 van beide foto`s? Liefs Daisy25
Lijkt me beide negatief... De kv test lijkt nog niet droog?? En de sensitest niet goed doorgelopen. Je zou ze kunnen spoelen met water?
Hallo, De kruidvat test was hier al gedroogd. Als je hem nu bij het licht houd schijnt er een verticaal streepje heel licht op. Niet foto waardig zeg maar. De sensitest kan je er ook uit halen, om hem eventueel te bewaren. Toen ik hem eruit hield waren er verschillende streepjes te zien. Hier onder zal ik daar nog een foto van plaatsen. Hier staan in totaal 4 streepjes op. Moet je wel even goed turen
hahaha....mw21! Ik heb het door ja! 1 test onduidelijk oké! Maar 2 en dan ook nog van een ander merk?
Dames, ik sta te trillen op mijn benen. Net de digitale gedaan met dit resultaat. Ik kan het haast niet bevatten dat na 18 maanden er eindelijk weer een beetje hoop is.
Op de sensitest zie ik niks & de kv is als hij opgedroogd is waarschijnlijk de horizontale streep weg en dus ( zowieso is die dat ) negatief