Ja dat is ook zo.... Ga proberen morgen niet te testen. Is zo lastig he... Wil zo graag zien dat ie donkerder word, maar ja dat zegt ook niks....
Vanmorgen weer getest: Bekijk bijlage 319931 Hier nu heel duidelijk met het blote oog een roze streepje te zien
Ja ik zie ook wat, maar ziet er op de foto wel wat grijzig uit.... Maar zeker een duidelijk streepje.
Pfff...ik maak me zorgen! Afgelopen weken veel bloedverlies gehad, dacht dat ik gewoon ongesteld was vorige week! En nu dit? Maandag krijg ik een echo....1-2 weken op deze test betekent toch 5-6 weken zwanger? Want het is 1-2 weken na bevruchting wat de cb test aangeeft.
Volgens mij zie ik wel iets? Iets links van de controle streep. Maar misschien dat iemand anders een betere monitor heeft die het kan bevestigen
En tel eens alles bij elkaar wat je nu hebt getest en van de testen die je nog gaat doen Maar als je naar de etos gaat hebben ze er 2 voor 15.
Nou net weer ovulatie test gedaan. Lijkt nog wel lichter dan gister haha. Dus morgen weer proberen !!! Ik zie wel wat dream !!