Bekijk bijlage 320698 Bekijk bijlage 320699 Testje van gisteravond en vanmorgen Denk dat mn nod niet klopt. mn cyclus wisselt nog wel eens Bizar wat n verschil in kwaliteit tussen de dipstick en de midstream..
Gefeliciteerd voor de zwangere dames! Ik heb ook een tuurtestje al was het in het echt een duidelijker streepje. Het is een actiontest, ze zijn bij mij tot nu toe spierwit gebleven..
Ik zie een 2e streepje hoor, spannend.. Mss ook even een kv testje doen, die zijn gevoeliger als deze heb ik begrepen?
Ja het streepje was roze, test was ook nog niet opgedroogd. Ik heb nog een kruidvat test liggen dus probeer vanmiddag wel even!
Lov bij de bovenste foto zie ik absoluut wat De onderste foto alleen omdat ik weet van t echt waar t staat (daar is hij goed op te zien) Action test, ik zie n streepje!
Bekijk bijlage 320727 fotokwaliteit is niet zo goed.. maar adhv de testjes die voor mn neus liggen, durf ik wel te zeggen dat ik zwanger ben. Hopelijk kan ik snel een duidelijker foto laten zien
Hoe is het met jou Lov? Heb je verhaal een beetje gevolgd.. Wat een ellende heb jij achter de rug. Hoop dat je snel positief mag testen