Foto's plaatsen van vage ( en duidelijke!) ovulatie en zwangerschapstesten ->deel 20

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Lov23, 19 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
  2. Elvina

Elvina Actief lid

14 jun 2011
    392
    0
    0
    Vanmiddag nog de kruidvat test geprobeerd en die gaf ook een roze lijntje! :)

3. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ja goed:D nu ik net mijn ei heb gehad hahahaha...

Duurt alleen wat lang altijd voordat ie komt maar hij is geweest. Nu op het wachtbankje dus het afwachten is begonnen grrrrr....

Lief dat je erna vraagt;)

4. Lov23

Lov23 Niet meer actief

5. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Super gefeliciteerd:D

6. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ondanks de slechte foto zie ik volgens mij wel 2 streepjes...

7. Lov23

Lov23 Niet meer actief

8. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Gefeliciteerd

9. Onewish

Onewish VIP lid

15 jul 2010
    8.373
    0
    36
    OneLoveOneWishOneHeart
    nieuwe zwangeren gefeliciteerd!:D:D:D

10. nono

nono Niet meer actief

Mensen, ik ben een tijdje niet echt actief geweest. Afgelopen twee maanden zat ik een beetje in de put en hadden we het 'zwanger worden' even vooruit geschoven om het op een rijtje te krijgen.
    We hebben Maandag twee weken terug seks gehad op CD11, ik heb altijd m'n eisprong op CD16, dacht dat het wel goed zou gaan. CD 13 voelde ik wat gezeur onderin m'n buik, noooou misschien toch m'n eisprong? Mocht het wel zo zijn, geen ramp.. we zouden sowieso graag een kindje willen!

Vorige week even nare krampen gehad en pijn in m'n rug, niks aan de hand en dacht er verder niet bij na. Tot vanochtend zag ik dat mijn tepel groter was en heb vriend-lief toch gevraagd of hij even voor de zekerheid een testje mee wou nemen. Vanavond kwam hij thuis en heb ik hem gedaan (uurtje terug ongeveer) Ik had verwacht dat er niets op kwam te staan want ja, we hadden immers vaker op vruchtbare dagen geklust zonder resultaat.

Eerste seconden van de test liep het gewoon door zonder streepje.. ik dacht ; ja, kan 'm net zo goed neerleggen want er komt toch niks op te staan. Na een 30 seconden kwam er een licht streepje.. ik vlieg de wc uit richting vriendlief en begin spontaan te huilen.. hoe?! Maanden klussen we gericht.. en nu waren we juist een beetje aan het 'ontwijken' en bam, raak.

Nou, hoe dan ook! Vriendlief moest lachen van geluk.. hij is er net zo blij mee als ik! Schrikken, dat wel! Echt wow... unbelievable.

11. Lov23

Lov23 Niet meer actief

wauw prachtig:D
    Gefeliciteerd!

12. Adria27

Adria27 Bekend lid

21 feb 2013
    808
    6
    18
    Vrouw
    maatschappelijk
    candyland
    Gefeliciteerd Nono! Nu moet je wel even je forumnaam veranderen in YesYes:D. Geniet ervan!

13. RSL

RSL Fanatiek lid

16 okt 2008
    2.352
    42
    48
    Overijssel
    Van harte gefeliciteerd Nono, Wat super!!! Lekker van genieten!!

xx

14. lely27

lely27 Niet meer actief

Gefeliciteerd! Dat zijn mooie testjes!
    Hoor je toch vaak.. Zou gauw je t los laat lukt het wel.
    Lekker van genieten!

Lov, wachten, op je ei of je nod.. Is altijd moeilijk. Heb je n lange cyclus?
    Ik ga duimen dat jij over 2weken hier n mooi tuurtestje mag neerzetten.

Alle andere zwangeren, gefeliciteerd!

15. Lov23

Lov23 Niet meer actief

@lely nou ja 36 dagen...misschien voor sommige niet lang maar voor mij wel, en al helemaal omdat ik zo lang moest wachten tot mijn hcg eindelijk weg was.
    Maar gaat helemaal goed komen! :D

16. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    Nice !

17. nono

nono Niet meer actief

Dankjullie wel dames! Het is nog steeds niet te geloven. Als ik dat met mijn tepels niet had gehad (lijkt net of er meer huid aan de tepels zijn gekomen) dan had ik denk ik zo nog wel een tijdje door kunnen lopen. :p

Ik kijk wel eens van die youtube filmpjes waarin mensen hun zwangerschapstesten vastleggen en dat ze de heletijd 'Oh mijn God' roepen.. en had ik altijd zoiets van ; moet je dat nou zovaak achter elkaar zeggen? Nou begrijp ik wel waarom :p Hahaha

18. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    Gefeliciteerd

19. Lov23

Lov23 Niet meer actief

hahaah nono :D geniet er maar van!

20. Jennifer2106

Jennifer2106 Fanatiek lid

23 nov 2012
    4.203
    1
    0
    Zuid Holland

Superrrr. Gefeliciteerd meis. Blij voor je.

Deel Deze Pagina