Mooie lijst evii!! Ik denk dt hij nog íets meer moet knallen, maar je zit in de buurt! Bij jou zie ik ook lichte streepjes op negatieve testen. Ik zie nu op mijn eerste 2 echt helemaal niks!! Maar goed even afwachten maar.. Wij zijn zéker bezig voor tweede wonder!
ja ik ben een streepjes-pieser haha... Ben zooooo blij dat ie eindelijk (!) donkerder word... Flink klussen maar aankomende dagen en hopelijk wordt ie nog donkerder morgen.. echt spannend
So wat een positieve berichten allemaal hier in het nieuwe deel......HEERLIJK!!! Gefeliciteerd meiden!
Lov heeft al gereageerd in haar 'eigen' topic...begreep daaruit dat het toch zou gaan om een eisprong
Wat een mooie testen en fijne berichten vandaag! Alle zwangere meiden; Gefeliciteerd!! Alle posi-ovu-testers; Veel plezier! Alle nega-testers; Op naar een mooie test!!
Hey meiden.... Test kruidvat was hetzelfde vanmorgen en de ovu die ik in de middag deed was wel positief maar lichter dan gister. Ik denk dus dat het idd een eisprong was......helaas.....nou ja.....over 2 weken gewoon weer kans natuurlijk.
Hee lov balen dat het geen zwangerschap is! Maar een goed ei is ook fijn toch! Op naar een posi test over twee weken dan maar