Oké, ik ben echt een spammer denk ik. Maar dit is écht écht écht de laatste test. Komt omdat ik toevallig bij de action was en en en en en.. zucht.. oke ik zou echt niet weer testen maar toch gedaan. Puur om te kijken hoe de testen van de action zijn.. Heb toch het idee dat ze wat minder gevoellig zijn. Echter K2V5 in de ochtend gedaan en action test in de middag. Jullie hebben toestemming om mij officieel spammer te noemen, hahaha! Ben gewoon zo ontzettend blij. Het voelt zo goed.
Alle positieve testers gefeliciteerd!! Alle wachtende succes ik zal voor jullie duimen. Ben sinds de geboorte van onze dochter niet meer zo vaak dit forum (schaam). Ik weet dat dit niet mag: maar zouden jullie op mijn buik willen stemmen voor buik van de maand? Zal de draagstoek goed kunnen gebruiken ivm reflux bij m'n dochter. Sorry voor m'n off topic bericht
Ivm bekenden andere account aangemaakt. Omdat ik zo ontzettend moe en misselijk was, deed ik 14-4, 13 DPO, een test om uit te sluiten dat ik zwanger was. Na 1x onbeschermd gevreeën te hebben met mijn MMM verleden, was dar voor mijn gevoel onmogelijk. In shock was ik toen ik onderstaand tuurstreepje kreeg: zwanger! Meteen mn schildlliermeds aangepast en met de antistoffen die ik heb is de kans op een 5e miskraam ontzettend groot, maar ik probeer vertrouwen te hebben in dit wondertje. De 2e foto is er 1 van gister. Ik was erg onzeker en die knaller had ik even nodig. Duimen jullie voor een kloppend hartje 7 mei?
Prachtig Chantal ! Welk schildklierprobleem heb je dan want normaal gezien volgen ze je op en dan passen ze dat toch aan? Als ik dat mag vragen natuurlijk