Bekijk bijlage 321532 Bekijk bijlage 321533 Die had ik niet zien aankomen Vind ik niet leuk.. Hij had al op 3-4 moeten staan toch?
Nee niet helemaal.. ergens tussen 9-13 april dacht ik mn ei.. Maar afgelopen woensdag gaf cb ook al 1-2
1-2 betekend tussen de 3 en 4 weken zwanger. Je bent net iets over de 4 weken, je hcg kan net iets te weinig zijn voor een 2-3 indicatie. Het is en blijft een indicatie, moest hij lang "denken" over de 1-2?
Bekijk bijlage 321542 Heb de testjes van eergister en vandaag onder elkaar gelegd Ze lopen gelukkig wel op
Dan zal je net op het randje van 1-2 en 2-3 zitten. Meestal als je op het randje zit zullen ze lang moeten "nadenken". Mijn eerste cb op dinsdag gaf na heel lang nadenken "niet zwanger" donderdags al snel zwanger 1-2. Geen zorgen hoor, het is maar een indicator.
Probeer lekker te gaan genieten nu, ik weet dat het moeilijk is de eerste 12 wkn maar komt goed hoor!
Voel mezelf zoo stom.. had me nog zo voorgenomen om pas woensdag te testen maar kon mezelf niet meer inhouden.. ben veeeeel ste vroeg ik weet het.. plus geen ochtend urine ook dom.. Maar ik zie dus een heeeel licht roze lijntje kwam binnen paar minuten.. maar nauwelijks op de foto te krijgen.. heb me best gedaan.. STOMM