hebben die zwangershapstesten ook een indrooglijntje, ik heb die namelijk besteld. en kan niet wachten als ze binnen zijn gister ochtend de diskette gedaan..
Ooeee dat geeft me hoop.. vandaag ook getest heel licht roze streepje.. maar kan beter tot woensdag wachten toch? omdat hcg met 48 uur verdubbelt?? ben bang dat je anders geen verschil ziet als ik morgen test..
ja klopt het beste kan je testen over 48 uur .... dan hoord hij wat donkerder te worden ... mijn nod is donderdag en heb nu ook gezegt wacht nu tot donderdag weer met testen en uiteraard hopende dat hij dan knalt! en zo ja dan contact opnemen met gyn ,, om het te bevestigen ,,, zou mooi zijn anders waren we aankomende maand met iui begonnen zal voor je duimen dat jij 1 deze dagen ook een knaller heb!
Oke dan ga ik toch echt woensdag pas weer testen haha.. Ja zou zeker super zijn Ik denk wel dat het goed zit hoor! Je hoort t vaak dat vrouwen voordat ze de molen in gaan zwanger raken..
kan je idd beter wel doen..(scheeld ook weer geld) haha crisis en ja hoorde ik ook van meerdere mensen voordat ze het traject ingingen dat ze ''spontaan'' zwanger raakten... nou ja beter om ,, lang in het ziekenhuis lopen lijkt me ook totaal geen pretje!
Nee mij ook niet hoor! Ja heb nog 3 testen liggen 1 van cb plus en 2 kruitvat.. maar moet echt wachten tot woensdag liever meteen wat meer duidelijkheid.. Bij ons zoontje hebben we er 10 maanden over gedaan dus als ik nu zwanger ben is dat in de 2de ronde .. nooit verwacht..
nee idd ik heb precies andersom bij me zoon was het vrij snel jan 2010 spiraal laten verwijderen en in maart al zwanger en nu dus 10 rondes.... dus hoop zeer zeker op een plakker vooral na 3 vmk ....
Goedemorgen dames, Even spieken vanuit mijn werk, hoezo nieuwsgierig! Lig in de digitale bosjes naar testjes te loeren Miranda: ik zie wat, ik zie wat! Ga je woensdagochtend weer testen? Ga je nog een digitale proberen? Wat is eigenlijk je NOD dag? DMJ: gefeliciteerd! Nono en Elvina, geniet van jullie zwangerschap. We maken de testfabrikanten wel rijk he? Overweeg ook in testen te gaan handelen
Mijn nod is pas vrijdag haha.. heb gisteravond testje gedaan was erg licht nu vanmorgen wel iets duidelijker.. dus ik ga woensdag weer testen dan ben ik 12 dpo.. spannendddd
Grappig, mijn NOD is ook vrijdag maar weet bijna zeker dat mijn ongi wel komt. Heb sinds gisteren buikkrampen. Spannend hoor! We duimen nog steeds.
hoi dames ik ben zwanger maar... ik vroeg me af als goed is de T streepje duidelijker geworden? zo ja dan is de Hcg mooi gestegen en dan kan ik meer genieten en woensdag kom MVM! en hoop deze keer een plak babytje wordt groetjes liefs xxx en voor de dames van harte!