oh dan is die wel erg licht/onduidelijk.. Ik zou even een kruidvattestje doen.. en daarna even bloed laten prikken ofzo? Heb je je ei gevonden met ovutesten of tempen?
Sa 2008: hij is wel heel licht maar ik denk iets te zien! Ik heb vanochtend getest en dames willen jullie zeggen wat jullie zien? Ik moet wel zeggen dat de foto veel minder duidelijk is dan in t echt zeg maar. In t echt zie ik meer streep. (Is 2 dagen voor mn NOD) Zal zo kijken of ik een betere foto kan maken.
Het lijkt alsof t de rechterkant van de test beetje donker blijft miss door schaduw ofzo miss indd proberen een duidelijkere foto te maken iets dichterbij?
Pfff, dan ben ik dus niet gek Hij is echt nog licht, maarja is ook 2 dagen voor mn NOD dus echt dik is ook niet gek.
Dank jullie wel! Ik heb net gestest met predictor, maar daar zie ik niets, was ook geen ochtend urine... Dus we wachten maar weer af!
Predictor is ook niet zo heel betrouwbaar na alles wat ik daarover gelezen heb, anders morgen of donderdag nog een kv test doen
@sa: ik denk negatief... zulke streepjes staan deze testen helaas bekend om.. en zijn dan negatief.. hoop dat je alsng positief test meid
Meiden, vandaag ( 13 dpo) weer een test gedaan, wel ietsjes duidelijker dan die van eergisteren, maar nog niet zo als ik hoopte... Hoe snel liep het bij jullie op? Ik ben natuurlijk zo ongeduldig... Maar ook zo bang na 4 mk en 1 bbz! Links is van vandaag