Hij word wel iets duidelijker inderdaad Misschien heb je je eisprong wat later gehad?? Ik kan nog niet zo meepraten over oplopende testen.. Ik heb zondagavond op 9dpo een testje gedaan ook heel licht streepje.. Maandag op 10dpo in de ochtend 1tje was al wat donkerder en in de middag nog 1 was nog iets donkerder.. Ik ga morgen weer een test doen.. Hopen dat die nog wat duidelijker is..
Het streepje is wel even breed het is alleen niet goed te zien op de foto. Morgen nog maar is een test doen.
Nee geen andere foto, zijn nog slechter en zie nu dat foto hier slechter te zien is dan wat ik hem zie. En weet mijn banner geeft nog lang maar heb dus naar mijn weten mijn ei eerder gehad. Toen ik aan pil was had ik cyclus van 28 dagen. Maar heb dus gister getest alsnog tevroeg want dan zou mijn NOD volgende week zijn. Maar goed
Ik vind het heel moeilijk om hier iets van te zien, maar ik ben ook geen tuurder. Ik vind dat zelf ook erg moeilijk, vandaar dat ik hier ben. Veel succes, hoop voor jullie dat het wel raak mag zijn!
Nou ik zie op de foto hoe hij hier staat zelf ook helemaal niks. Terwijl er toch echt iets staat bij mij
Ja, dat ken ik, de foto's die ik plaatste waren hier irl ook beter te zien dan op de computer. Morgen nog een testje?
ik weet het niet. Ik test nu vandaag 2 dagen voor NOD en dan issie gewoon licht dat kan geen knaller zijn, maar ik weet niet goed hoe t werkt Bij mn dochter kwam ik er later achter dat ik zwanger was.
Ik heb mijn rijtje testjes even op de foto gezet, en hoef niet meer zo te turen.. nu naar me werk en lees strakjes alles bij,.. mirandav ook getest nog??
Toeter! Dat ziet er goed uit hoor!! Ik heeb vanochtend getest met predictor, maar daar was helemaal niets op te zien Nu weet ik t niet meer en wacht maar af.
predictor zijn geen hele fijne testen om te gebruiken vind ik. die hebben meer hcg nodig en die gevoelige vertrouw ik niet omdat ik daarmee vaak vals posi testte. Dus probeer nog een kv testje zou ik zeggen.
@toeter: gefeliciteerd..!!! en voor de zwangere die een digi test willen doen, via onderstaande link hebben ze een aanbieding 2 voor 10,- Clearblue Digital Zwangerschapstest 2 stuks nu slechts